» Poradna » Notebooky

Notebook HP a služba DOA (reklamace)

 |   |  Microsoft Windows 10 Edge 17.17134

Zdravím,minulý týden jsem zakoupil notebook u TS Bohemia - HP Spectre 13 za 37 000 Kč. Při zapnutí odvětrávání se ozývá v pozadí slabé pískání. Není to sice tak strašné, ale za tu cenu bych toto neočekával. Jiné notebooky od konkurenčních značek mi toto v této cenové kategorii nedělají a očekávám skutečně chod, kdy mi notebook v pozadí nepíská (byť lehce, po chvíli to leze na nervy). Mohl jsem reklamovat buď rovnou u TS Bohemia, nebo přímo u HP. Jelikož jsem notebook zakoupil na firmu, nejde vrátit do 14 dnů. Po dohodě s HP mi nabídli, ať si zavolám na jejich servisní středisko VSP Data a využiju službu DOA - damaged on arrival. Pokud středisko potvrdí hardwarovou chybu, pak mi vystaví protokol, že mi obchod může notebook vyměnit. Jelikož nevím, jak se HP staví k reklamacím, ptám se spíše na Vaše zkušenosti. Já doufám, že nebude výměna problém. Jedná se o jejich prémiovou řadu HP Spectre 13. Díky za reakce.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 | Microsoft Windows 10 Chrome 66.0.3359.181

To může být vlastnost, takže si výměnou nemusíš pomoct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Spectre, HP Spectre, Ts Bohemia, Středisko, Bohemia, Servisní středisko, Arrival