Tohle je naprosto nicneříkající, pokud nevíš jaké je to procento z celkového počtu reklamací. Alza je velký shop a s reklamacemi úmyslně žádné komplikace nedělá, protože by se to ani nevyplatilo, navíc pokud ne všechno, tak naprostou většinu zboží mají z oficiálních distribucí, takže záruční opravy je nestojí nic, než trochu administrativy s odesláním zboží do autorizovaného servisu. Jinak v případě oprávněné reklamace se tam reklamuje úplně bez problémů, stejně jako v jakémkoliv jiném takto velkém shopu, prostě obecně s tím není problém. Nicméně samozřejmě kdekoliv může člověk narazit na blbce, který tomu nerozumí nebo se prostě jen blbě vyspal. Holt lidský faktor nedokáže ve 100% vychytat nikdo, zvlášť teď, kdy prakticky všechny firmy musí z nouze brát každého, kdo je schopen alespoň trefit do práce :)