Dobrý den,s ohledem na skutečnost, že ostatní uživatelé telefonu Redmi Note 8T podobnou chybu nehlásí, lze předpokládat, že se s největší pravděpodobností nejedná o problém v aktualizaci jako takové. Patrně tak došlo k nějaké chybě při instalaci aktualizace na Vašem telefonu, kdy něco neproběhlo tak, jak proběhnout mělo. Zkuste nejprve telefon restartovat.Pokud restart nepomůže, pak bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.Jestliže nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, pak zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi. Otevřete Nastavení, sjeďte úplně dolů, kde je položka Služby a zpětná vazba a klepněte na ni. Pomocí přepínače označte věc jako Problém, popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém a v sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému. Nakonec zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail a klepněte na tlačítko Odeslat.Přeji hezký denKarel KiliánŽivě.cz