Chybějící samolepka neznamená vůbec nic, signalizuje jen že ji někdo sundal, ale proč ji sundal je irelevantní. Jelikož nálepka není funkční součást výrobku ani neslouží k jeho identifikaci, tak je jedno jestli tam je nebo není.
Rozebrání grafické karty také není nic proti ničemu a neznamená to že ji tím zákazník jakkoli poškodil. Například EVGA balila ke grafikám dokonce snad i náhradní thermal pady kdy se předpokládalo že na to zákazník bude dávat třeba vodní bloky a pak to bude skládat zpět.
Některé firmy, například HP, se zákazníky ráda vyřeší HW problém po teelfonu kdy člověka navedou i na instruktážní video jak třeba otevřít skříň, zkontrolovat například paměťové moduly, konektory apod. Samozřejmě pokud zákazních bude ochotný spolupracovat a troufne si na to. Je to pro ně daleko levnější než řešit reklamacis fyzicky přijatým zbožím