» Poradna » Zpět na dotaz
Servis v tom nemá co dělat, má s tím co dělat CZC. Ten má smluvní vztah se zákazníkem. Důkaz že chyba není z výroby je na prodejci jen po omezenou dobu - aktuálně pokud se nepletu půl roku (nebo rok?) od prodeje. Pak už to ze zákona není na prodejci. Samozřejmě si tazatelka může najmout soudního znalce a nechat to zařízení posoudit a s jeho posudkem případně opakovaně řešit reklamaci.
Jméno: U jména lze použít pouze české znaky a čísliceZadejte prosím jméno
E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):
Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:
Kdy vám můžeme smazat příspěvek?
Jak používat VR k práci
Megatest 18 levných monitorů
Test lokátorů s Bluetooth
Průvodce nákupem RAM
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.