» Poradna » Notebooky

Neuznaná reklamace - závada se neprojevila

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 63.0.3239.132

Dobrý den,potřebovala bych poradit. Dnes mi byla těsně před koncem 30 denní reklamační lhůty zaslána SMS, že servis mi neuznal reklamaci - závada se neprojevila. Nechci si zboží převzít, jelikož jsem si jista, že závada tam je. Notebook jsem používala necelé tři týdny, při kterých jsem měla opakované problémy se zvukem a reproduktorem. Při zeslabeném zvuku pískal, pískání přestalo při pauze přehrávání, takže to není v mé hlavě a při vyšších hlasitostech nezvládal určitou frekvenci. Při přehrávání se zadrhával zvuk atd. Je mi jasné, že jakmile si zboží vyzvednu, tak jim schválím neuznanou reklamaci. Prosím o radu, jak nadále postupovat. Upřímně jsem naštvaná, notebook mě stál 20 tisíc a nemohu ho používat. Do Euronicsu se nedostanu dřív, než v pondělí, abych jim to omlátila o hlavu, nicméně nemám moc zkušenosti, na co mám v tomhle případě nárok a na co ne. Mám je jako donutit sedět se mnou někde vzadu v kanclu a koukat na film, aby viděli, jak se notebook chová při přehrávání? :D Díky všem za jakoukoliv radu.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

avatar
 | Microsoft Windows 7 Chrome 59.0.3071.90

pokud ta vada byla způsobená něčím ve Windows, tak se na to záruka výrobce nevztahuje (a Microsoft za to bohužel žádnou odpovědnost taky neuzná i kdyby za to mohli). Pokud to skutečně v servisu testovali, tak mají nejspíš nějaký svůj systém na flash disku, ze kterého to otestují a tudíž se jim tam softwarové vady neprojeví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Chrome 53.0.2785.116

Ty to ale nechápeš. Reklamovat lze pouze HW závadu (=přístroj jako takový). Nikoli problémy způsobené různým SW nebo uživatelem samotným.Servis pouze konstatoval, že je přístroj v pořádku a není tedy co opravovat. Více se tím zabývat nebude.-------------------------------------Protože i v dnešní době se najdou uživatelé, kteří si např. do PC natáhnou kdejaký malware a pak s tím běží na reklamaci, že jim něco nefunguje - samozřejmě zbytečně.Takže si raději udělej čistou instalaci OS. Pokud to neumíš, v servisu ti to jistě rádi udělají, ovšem nikoli v rámci reklamace, ale jako placenou službu. Pak je slušná šance, že ti to bude zase (chvíli) fungovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 63.0.3239.132

Já jsem si ale čistou instalaci windows dělala, než jsem jim to tam odnesla. Neměla jsem v tom natahané žádné extra programy. Používala jsem to, co tam bylo, přehrávač od windows. Zvuk se zadrhával i při přehrávání online (youtube/filmy) a reproduktory chrastili. Podle mě reproduktor a zvuková karta nejsou něco, co bych mohla ovlivnit instalací čehokoliv. Notebook jsem doma měla dva týdny i s cestou. Ještě nosí nálepku clear and powerful sound. Tohle není ani clear a už vůbec ne powerful, když se mi zasekává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 63.0.3239.132

Ty naozaj požívaš reprudkory v NB na počúvanie filmou na YT ? A ešte sa sťažuješ ! Tie " šepkátka " naozaj robili čo mohli a vedeli !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 7 Chrome 59.0.3071.90

zadrhávání zvuku při přehrávání online nemusí souviset se zvukovou kartou. Filmy z disku to hrálo v pořádku? Jaký používáš prohlížeč na internet?"reproduktory chrastili"jako že byl zvuk stabilně mizerný bez ohledu na zdroj, nebo to občas nějak lupalo nebo dělalo nějaké "zvuky navíc"? Mizerný zvuk u notebooků není nic nového a při vyšší hlasitosti to může znít jak z levného čínského rádia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows Vista Firefox 53.0.3

Omyl BFU.Laciný NB není vhodný nástroj k přehrávání videa nebo dokonce hudby.Trapná šeptátka zvládnou sotva systémové zvuky nebo různé pazvuky ve hrách, ale tím to končí.NB = nástroj k práci na cestách, ne videosoustava.Co s tím?Pokud chceš přehrávat video a hudbu v PC, pořiď si plnohodnotný stolní PC s kvalitní reprosoustavou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 63.0.3239.132

...alebo si kúp aspoň tie najmenšie externé reprudktory , vo veľkosti zápalkovej krabičky , za 5-6€ a kvalita zvuku sa ti zvýši o 100-200% !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 IE 11.0

Pokud se závada projevuje, předveď jí prodavači v obchodě. Pokud bude alespoň trochu IT zdatný, mohl by být schopen posoudit, zdali se může jednat o HW závadu. Jakmile by to připustil, pak nemusíš souhlasit s výsledkem původní reklamace a budeš požadovat na místě okamžitě přijetí do opakovaného reklamačního řízení se stejnou neodstraněnou přetrvávající závadou.Pokud je to ale problém nějakých špatných kodeků (dekodérů) v přehrávači, na což pískání pouze při přehrávání videa, zadrhávání zvuku apod., spíše ukazuje, je to záležitost software a tam v rámci reklamace žádný nárok na bezplatnou opravu nemáš, neboť se nejedná o závadu, ale buď o chybnou konfiguraci nebo špatnou sw součást.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Linux Chrome 63.0.3239.108

Nejlepší je vypálit si DVD s Linuxem (např.Ubuntu) a nabootovat z něj počítač. Pokud to bude blbnout i tam, tak je to jasná HW závada.Známý má HP pavilion kde mu zvuk také zlobil a pořád se to sekalo, a vyřešil to dual instalací Linuxu kde vše chodí jak má a jen zíral jak může být ten počítač najednou rychlý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Android AppleMAC-Safari 5.0

1) záruka se nevztahuje na softwarové problémy, takže je možné, že to byla SW závada. 2) nemáš právo zboží nepřevzít, pokud se závada neprojeví přímo na prodejně. Respektive pokud zboží nepřevezmeš, tak to nemění nic na tom, že reklamace byla vyřízena v zákonné lhůtě a dál neběží. Naopak riskuješ, že ti po určité době začnou účtovat poplatek za skladování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Firefox 58.0

Nech si na prodejně předvést, že závada byla vyřešena. Ať to pustí, něco přehrají a uvidí se. Jestli to bude blbnout, tak si nech napsat zase servis s tím, že tam chceš i záznam kontroly na prodejně.Jinak servisní řízení je na vrub prodejny, ne servisu, takže pokud si reklamovala přes prodejnu, musí servis ukončit oni, ne servis kam to poslali na opravu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Linux Firefox 58.0

Ak ide o SW chybu, co asi je, tak nemate narok na nic. Zvuk nejak funguje, nie je uplne ticho, take to nejde reklamovat, nikde v licencnej zmluve nie je napisane, ze to ma fungovat optimalne bez bezchybne. Dokonca ste suhlasili s tym, ze nikto neruci, ze system bude vhodny na urcity ucel. Ak ste s tymto nesuhlasili, preco ste klikli suhlasim? Keby ste nesuhlasili, tak pouzivate SW nelegalne.. Citali ste materialy microsoftu, ako to fungovat?Poslední aktualizace: prosinec 2016LICENČNÍ PODMÍNKY PRO SOFTWARE SPOLEČNOSTI MICROSOFTOPERAČNÍ SYSTÉM WINDOWSVýrobce či instalátor ani společnost Microsoft neposkytují žádné jiné výslovné záruky, garance ani podmínky. Výrobce či instalátor a společnost Microsoft vylučují veškeré předpokládané záruky a podmínky, včetně záruky prodejnosti, vhodnosti pro určitý účel a neporušení práv.Výrobce zařízení nebo instalátor softwaru zaručuje, že řádně licencovaný software bude v podstatných rysech fungovat tak, jak je popsáno v materiálech společnosti Microsoft dodávaných spolu s ním. Pokud během 90denního období této omezené záruky získáte přímo od společnosti Microsoft aktualizace nebo dodatky, poskytuje k nim omezenou záruku společnost Microsoft. Tato omezená záruka nepokrývá problémy, které způsobíte sami nebo které vzniknou v souvislosti s tím, že nedodržíte naše pokyny, ani problémy způsobené událostmi mimo přiměřenou kontrolu výrobce či instalátora nebo společnosti Microsoft. Omezená záruka začíná okamžikem, kdy první uživatel získá software, a trvá 90 dní. Pokrývá rovněž veškeré dodatky, aktualizace a náhradní software, které během tohoto roku obdržíte od výrobce či instalátora nebo od společnosti Microsoft, avšak pouze po zbývající část této 90denní lhůty nebo po dobu 30 dnů podle toho, které z těchto období je delší. Převedením softwaru se omezená záruka neprodlužuje.https://www.microsoft.com/en-us/Useterms/OEM/Window...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Chrome 64.0.3282.140

Nabootujte si na tom live linuxu, treba Ubuntu z flash disku, jestli se vada projevi i tam tak je to vadny HW(a mate narok na reklamaci), jestli ne tak je to vada SW (neco ve windows, kodeky etc)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Firefox 58.0

To mi skor smrdi na nastavenie zvukovky. Tie maju vlastny program, kde sa daju nastavit rozne efekty. Napr. ze to znie ako v kupelni. Vtedy zvuk moze zniet strasne zahuhlene a skreslene. pripadne zastarane ovladace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 59.0

To si snad děláte zadek? tady jste snad všichni majitelé elektroprodejen... Mám u zadku, jestli microsoft uznává reklamace, já mám smlouvu s prodejcem, že to co jsem si koupil bude fungovat tak jak je, protože jsem zaplatil i za licenci windows, takže se na něj samozřejmě taky vztahuje záruka. Prostě vyzkoušet na prodejně, když to bude blbnout, nechte si to napsat do reklamačního protokolu, a i když servis napíše, že se závada neprojevila, tak máte napsané, že tam ta závada byla, a pokud takhle budou postupovat dál, tak máte nejpozději do 3 měsíců peníze zpátky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Závada