Dobrý den,
potřebovala bych velmi poradit, jak postupovat dále v případě neuznané reklamace mobilu. Situtaci popíši krátce následovně:
Mobil jsem ještě v rámci reklamační lhůty (cca 13.měsic) zanesla do prodejny. Předběžně byla
závada zdokumentována a popsána jako špatný kontakt. Mobil byl odeslán prodejcem do servisu. Servis vyhodnotil závadu jako mechanickou, na kterou se záruka nevzahuje. Mně se však vrátil se zcela zničený, nepoužitelný, nefunkční mobil, s mechanicky poškozeným konektorem - vytrženým se základní desky !!!, který již nemohu vůbec, byť omezeně použít. Prosím o radu a zhodnocení situace, v prodejně se mnou jednají arogantně, posílají mě k soudnímu znalci. Vyjádření soudního znalce v tuto chvíli již nic neřeší -kdo zničil mobil. ČOI také nepomůže, neboť se k raklamacím nevyjadřuje. Děkuji za názory a podněty. Evča.