Dobrý den,
bratr si koupil MacbookPro u firmy Maximac.cz a z nejasných příčin se mu zasekává.
Neděje se tak často - asi jednou nebo dvakrát za měsíc při několikahodinovém provozu denně, ale protože jej používá i na koncertech k produkci hudby, není pro něj i toto občasné zasekávání v žádném případě přijatelné.
Zkoušeli jsme snad už všechno - zformátovat disk, různý diagnostický sw, přeinstalovat systém, nechat ho běžet s čistým systémem. Zasekává se stále a žádné chyby v hw ani sw nejsou pomocí žádný dostupných nástrojů zřejmé.
Když poslal notebook na reklamaci, samozřejmě nic nezjistili, protože za těch několik dní se nezasekl a ani jiné problémy nezjistili. Reklamace proto nebyla uznána (označeno jako "neoprávněná reklamace"), čímž je jakoby všechno v pořádku.
Všechny chybové hlášky, které se objevily po zaseknutí, jim posílal emailem, ale to je nejspíš k ničemu, když si to pak sami nemůžou ověřit.
Jak tedy postupovat dál? Je snad toto občasné zatuhnutí v nějaké toleranci? Myslím, že u notebooku za 40 000 Kč a navíc od firmy Apple, která si staví na spolehlivosti, by se tohle stávat nemělo a určitě není jediný, kteří si právě díky tomuto faktoru Macintosh pořídili.
Budu rád za každou radu jak dospět k tomu aby nám reklamaci uznali, nebo vrátili peníze.
Díky!