Znovu se vracím k problému se skenerem HP Scanjet 4890. V XP pracoval bezvadně. Po přechodu na Win7 Home Premium 32bit určitou dobu také. Po nějaké době zmizelo Centrum řešení a software z Programfiles. Software stažený ze HP podpory se nedal nainstalovat. Pokusem s intalací na ppočítač koelgy jsem zjistil, že je zřejmě nějak poškozen OS v mém počítači. Prodel jsem zálohu všeho potřebného a system přeinstaloval. Pokud tam nebylo nic jiného, naistaloval jsem úspěšně soft. ke skeneru, který okamžitě pracoval tak jak má. Ovšem po nějaké době se začaly automaticky instalovat aktualizace Microsoftu a problém se skenerem se znovu objevil. Naistalovaný soft včetně Centra řešení zůstal, ale při pokusu o skenování se hlásí, že v komunikaci došlo k chybě. Ptám se tedy: má někdo podobnou zkušenost a ví co s tím, nebo mám postupně, nebo všechny najednou ty aktualizace smazat a pokusit se najít která to dělá? Nebo to může dělat nějaký program? Mám tam Office 2007 pro domácnosti a studenty, Microsoft Security Essential, Windows Live Mail, Zoner, Quick Time Player, Pinnacle Studio 12, Mozilla Firefox, VLC Media Player a . CCleaner. Placené programy jsou legální. Ten skener jsem si koupil pro skenování i filmů a diáků, což teď neumí. Základní skenování z plochy funguje. Z Centra řešení nikoli. Omlouvám se, že jsem se tak rozepsal, ale už mě to štve Už jsem uvažoval o zakoupení nějakého staršího notebooku s Win XP a provozovat skenování přes něj. Byl by to zase další krám do domácnosti, ale možná by to problém vyřešilo. v HP mi asi nepodí. . Prosím o rady bez invektiv.