Nemohu opakovaně na svoji adresu. Někdo si ji přivlastnil adrsu, na ktero pro obnovrní hesla nemohu, abych mohl obnovit heslo toto qf****@cen****.** není e-mail, který mám k dispozici - Tím je je******.**s@centrum,cz - Měl jsem spol. PC s kolegyní, která zemřela ... Nevím, kdo a jak se zmonil přístupu - Za pomoc - děkuji - Jiří Křička 731****79
Za 1. by firemní maily neměly být řešeny přes freemail. Za 2. ti tu nikdo na tvoje "dotazy" nedokáže odpovědět, protože tu není podpora společnosti Centrum. Obrať se laskavě tam.
Jestli jste mail půl roku nepoužil, tak schránka automaticky zanikla. To by mohl být důvod, proč se do schránky nemůžete dostat.Pokud jste schránku poslední půlrok používal, zkuste nejdříve kontaktovat příbuzné Vaší kolegyně, zda oni nezměnili heslo.Potom už jedině podpora CENTRUM.CZ
Nesouhlasím. Já mám na Centrum.cz tři prázdné a nepoužívané mailové (a na Atlas.cz taky, takže celkem šest) a roky (Minimálně dva.) jsem se do nich nepřihlásil. Teď jsem se byl podívat do jedné schránky a normálně jsem se přihlásil. Ve schránce byly dva roky staré e-maily od správců. Jeden byla omluva za problémy se spamy (...,které ve schránce nebyly,...) a druhý, že si mám nastavit alternativní e-mail...
Taky jsem o mail na centrum.cz přišel tak hloupě, že jsem ho nějakou dobu nepoužíval. Nebyl to můj hlavní mail a prostě jsem se delší dobu nepřihlásil.
Já mám na Centrum.cz tři prázdné a nepoužívané mailové (a na Atlas.cz taky, takže celkem šest) a více jak rok jsem se do nich nepřihlásil. Teď jsem se tam byl podívat do jedné schránky a normálně jsem se přihlásil. Ve schránce byly dva rok staré e-maily od správců. Jeden byla omluva za problémy se spamy a druhý, že si mám nastavit alternativní e-mail...
Poskytovatel je oprávněn zrušit e-mailové schránky, a to v následujících případech: - pokud byly Uživatelem vytvořené za účelem úplatného či bezúplatného postoupení jinému Uživateli,- pokud jsou využívané k rozesílání hromadných nevyžádaných E-mailů (spamů), pokud jsou zcela nevyužité po dobu 14 dní od svého vytvoření,- pokud se do nich Uživatel nepřihlásí po dobu delší než 6 měsíců,viz.https://www.economia.cz/smluvni-podmin...25-3-2021/Stačí takto?
To, co píšete vím už od založení mých schránek, kdy Atlas.cz a Centrum.cz byly zcela odlišné subjekty, tedy někdo okolo roku 2000.Nikde se neuvádí, že poskytovatel schránky smazat musí, pouze se uvádí, že "je oprávněn", tj. může. Netvrdím, že svých možností využívá u všech uživatelů stejně, ale proč by jednomu uživateli ponechával 6 prázdných nepoužívaných schránek po dobu více jak dvou let a jinému ji zrušil po 1/2 roce? Zde bych očekával, že ke zrušení bude docházet automaticky poté, co program vyhodnotí uvedené podmínky, což u mých prázdných schránek nefunguje už několik let (Možná více jak 10 let, kdy jednou za tři, čtyři roky otestuji, zda stále existují a ony, světe div se, stále nejsou zrušeny.). Mohu se tedy oprávněně domnívat, že pravidlo 6 měsíců poskytovatel schránek nevyužívá i u ostatních uživatelů. Stačí takto?
U hodně plných schránek má centrum větší motivaci je mazat než u prázdných a za druhé mohly být ze začátku jiné smluvní podmínky nezahrnující možnost smazání účtu.
U těchto služeb jsou smluvní podmínky aktuální, tj. mění se časem a platí pro všechny uživatele. Ohledně motivace mazat plné nepoužívané schránky, ano, to dává smysl.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.