Já dost odbočím, ale zmínil jsi servisy. Onehdy jsem nesl do obchodu DVD mechaniku na reklamaci ( v záruce ). Tam proběhlo takové to papírování, prodavač mě ujistil že na to mají 30 dnů, ale že zpravidla vyřizují reklamace tohoto typu do 14ti dbů, šoupl mechaniku do regálu a rozešli jsme se v dobrém. Když se ani po pěti týdnech nikdo neozýval, tak jsem tam zašel, panáček vytáhnul mechaniku Z TOHO SAMÉHO regálu, konstatoval že tam servis nahrál nový firmware ( pro tuto mechaniku existuje pouze jediný firmware ) a opět jsme se rozešli. Mechanika samozřejmě stále nefunguje, protože nikdy do žádného servisu neodešla a nikdo tam žádný, ani nový, ani starý FW nenahrál. Proč to píšu. Dělají z lidí idioty, mají za to že všichni jsou blbci a "stejně nikdo nic nepozná", takže je otázka, jestli si člověk "hnáním" věci přes servis pomůže. Ale tak jasně, je to samozřejmě trošku jiný případ, jen jsem chtěl jaxi říci, že je velká deviza, když se člověk naučí zvládnout banální věci jako je instalace OS, ovladačů a jiné "drobnost"