Dobry den, jiz nekolik dni resim s O2 podporou, ze se nemuzu na chytre TV pripojit do O2 TV aplikace a ani se na svem NB nedostanu na webove stranky moje O2. Pradepodobne to spolu souvisi. Webova stranka https://moje.o2.cz/ se vubec nenacte ani prihlasovaci obrazovka nic. Jen hlaska "Tato webova stranka neni dostupna". U aplikace O2 TV mi TV hlasi Kod chyby 106, nelze se spojit se servery. TV pripojena kabelem. Jine sluzby jako Netflix, Youtube apod. na TV funguji bez problemu.Doma sem zkousel vsechno mozne. Restartovat vsechna zarizeni, tedy TV i NTB, odinstalovat a nainstalovat aplikaci znova. Domaci sit sem komplet resetoval a nastavil znova. USG, AP i vsechny switche sem restartoval, resetoval, aktualizoval. Pouzivam vsechny sitove prvky UNIFI/Ubiquti. A porad nic.Vtip je v tom ze pokud si treba na mobilu vypnu WIFI a jedu na datech (od O2) tak mi vsechno frci. V praci se taky pripojim. A dalsi for je ten ze mame… jeste jednu TV pripojenou k O2 TV ale set top boxem od O2 a tam to funguje i na domaci siti. A ano rodine sledovani si platim. Internet mam od UVT NET. Mam optiku 1GB/100MB. A poskytovatel tvrdi ze chyba neni na jeho strane.O2 to same, problem mam bud doma a nebo u poskytovale. Sice se snazi, ale predavaji si to jako horky brambor a zatim zadna kloudna rada.Neresil nekdo stejny problem ?Pripadne dekuji predem za pomoc. Ukázat celý příspěvek
Poskytovatel dle me lze a chyba je u nej
nslookup, ping, tracert na moje.o2.cz projde?Zkus na chvili nastavit DNS na 8.8.8.8 / 1.1.1.1MP
C:\Windows\System32>tracert o2tv.czTracing route to o2tv.cz [194.228.217.70]over a maximum of 30 hops: 1 2 ms 2 ms 2 ms setup.ubnt.com [192.168.1.1] 2 4 ms 5 ms 4 ms 100.80.128.1 3 5 ms 5 ms 5 ms 100.64.32.0 4 5 ms 4 ms 5 ms vl3704.tr1.praha.cecolo.net.uvtnet.cz [31.170.178.53] 5 5 ms 4 ms 4 ms vl3704.j1r.main.praha.cecolo.net.uvtnet.cz [31.170.178.52] 6 5 ms 5 ms 4 ms v21-j2r.sit.prg.uvt.cz [31.170.176.51] 7 77 ms 6 ms 18 ms nix-pv.pater.iol.cz [91.210.16.160] 8 6 ms 8 ms 6 ms 194.228.190.115 9 6 ms 5 ms 6 ms 194.228.190.209 10 6 ms 5 ms 6 ms 194.228.217.70Trace complete.C:\Windows\System32>tracert moje.o2.czTracing route to moje.o2.cz [20.23.57.202]over… a maximum of 30 hops: 1 2 ms 2 ms 8 ms setup.ubnt.com [192.168.1.1] 2 5 ms 6 ms 5 ms 100.80.128.1 3 5 ms 4 ms 4 ms 100.64.32.0 4 6 ms 4 ms 4 ms vl3704.tr1.praha.cecolo.net.uvtnet.cz [31.170.178.53] 5 24 ms 4 ms 4 ms vl3704.j1r.main.praha.cecolo.net.uvtnet.cz [31.170.178.52] 6 4 ms 5 ms 4 ms v21-j2r.sit.prg.uvt.cz [31.170.176.51] 7 4 ms 4 ms 15 ms nix4.microsoft.com [91.210.16.115] 8 9 ms 11 ms 9 ms ae22-0.rwa01.vie.ntwk.msn.net [104.44.230.251] 9 * * * Request timed out. 10 * * * Request timed out. 11 * * * Request timed out. 12 * * * Request timed out. 13 * * * Request timed out. 14 * * * Request timed out. 15 * * * Request timed out. 16 * * * Request timed out. 17 * * * Request timed out. 18 24 ms 23 ms 25 ms 20.23.57.202Trace complete.Dá se z těchto logů zjistit, kde to vězí ?Děkuji. Ukázat celý příspěvek
DNS sem zkousel a porad stejny problem.Diky
USG je Zyxel zywall nemylím-li se. To není ubiquiti. Tam jsou pravidla a může to blokovat. Koukni do logu zda tam nemáš blokované neco
Tak nakonec pomohla zmena moji IP adresy u poskytovatele internetu.Diky a hezky den.
Řešíme to samé
Sice neřeším stejný problém, ale na VDSL od O2 funguje stránka „moje O2“ normálně - včetně přihlášení do samoobsluhy a s tím souvisejícího otravného zasílání autorizačního kódu. Obávám se, že podpora O2 má asi pravdu. Problém bude u poskytovatele internetu nebo u vás.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.