Ahoj, souhlas. Řekl bych, že se tady pletou dvě věci dohromady. Problém "Nelze aktivovat" a problém Zámek aktivace FMI (Find my iphone). Zámek aktivace je ten bod spouštění iPhone, kdy musíte zadat heslo k emailu, který je vázaný na iCloud účet. To je když se vám zobrazí část emailové adresy. A toto je jedna z ochran proti dalšímu používání telefonu někým, kdo na to nemá právo. Ale problém "Nelze aktivovat" byl častý problém u iPhone 7 určité výrobní řady. Apple na to vypsal takzvany repprogram, kdy tuším 3 roky od datumu výroby se iPhone 7 s touto vadou vyměňoval za nový kus. Hledal jsem ten REP program, ale vzhledem ke stáří iPhone 7 už asi není, ale tady je odkaz na jiné:https://support.apple.com/cs-cz/service-programsZde bych to tedy viděl na klasickou závadu iPhone 7. A jinak pokud se tady skloňuje zákon České republiky, tak taky pozor na zákon 345 křivé obvinění. Vážím si členů této poradny, ale bohužel tu více platí příměr zapomněl jsem heslo do mailu = jsi blbec, měl jsi si ho napsat. Zapomněl jsem PIN do mobilu = ukradl jsi ho. Znám lidi, kteří otevírali telefon dotykem prstu dlouhou dobu, pak telefon restartovali třeba kvůli aktualizaci no a chtělo to po restartu PIN, který prostě a jednoduše zapomněli, protože ho půl roku nepoužili. Bohužel si myslím, že takto položený dotaz by vedl k odpovědi, že ho dotyčný ukradl.