Co je na tomhle podle vás za nekalou praktiku?Dostal jste balíček, který jste neměl převzít, protože rozhodně nevypadal nepoškozený. Následně se u reklamace divíte, že je zamítnuta.Ten skřet, co vám zabalil grafiku do lepící pásky, není ten samý skřet, který vyhodnocoval reklamaci; a nevím, co jste jako čekal, že vám na reklamaci řeknou? Že je v pohodě mlátit do toho palicí?Osobně mám zrovna s reklamacemi v Alze ty nejlepší možné zkušenosti, ale to chce reagovat hned, jak se to člověk dozví. Tedy "právě jsem to rozbalil a podle toho, jak to vypadá, už ani dál rozbalovat nebudu".Stalo se mi, že v krabici chyběl nějaký díl, Alza nahradila. Akorát požadovala fotografii, "že tam ten chybějící díl není". To jsem se zasmál. Ale za dva dny před barákem stála dodávka s náhradním dílem.