Tenhle dotaz,poopis zavady jsem zkopiroval, takze neni uplne dobre formulovan, nicmene, help Philipsu hraje mrtveho brouka, tak nevim,,,, budu za kazdou radu vdecny.....
Tak jsem uvěřil reklamám a hláškám, jak je Philips užasný a jaký je to zažitek mít jej,,,, Jelikož mám přehrávač Philips GoGear Azure 8 Gb (pro neznalé,,, má v sobě funkci BT,,, chtěl jsem sluchátka BT, prostě bez drátů, rozhodl jsem se, že už jen s důvodu kompatibility koupím SHB3 075BK/00 Bass + On-Ear Philips. Parádní úvaha,,,, Jenže co se stalo... Přehrávač funguje bez problémů, připojí se k BT reroduktoru SONY GTK, autoradiu Pioneer, prostě nemá problém,,, Sluchátka také fungují moc dobře, připojí se k mobilu Xiaomi MI6, notebooku HP, prostě fungují jak mají... Pointa ??? Nechcou se připojit mezi sebou,,, Prostě 2 zařízení Philips se nemají rády Sluchátka přehrávač najde, v sluchátkách je slyšet připojeno, pak hned odpojeno... Při druhém pokusu nehledám, vyberu z seznamu Bass OnEar+ dám připojit, hned odpojeno, na 1 vteřinu v přehrávači svítí modrá ikonka... Pak se v seznamu, místo názvu objeví asi BT adresa v číselném tvaru a nejde připojit, musí se znovu dát hledat... Zkoušel jsem tovární nastavení, změnit řeč na EN, vypnout v přehrávači FullSound , prostě nic FW je 1.17, novější není, veškeré nápady mi došly... Tak jsem zkusil, s tím že Philips je solidní společnost, kontaktovat technickou podporu... A tady je další pointa, viz odpověď Kamily níže,,,, V zkratce.... Je jí to líto a mám zkusit přpojit mini jack,, Kde ho mám vzít na BT sluchátkách nevím,,, Níže je video i odpověd supportu,, problém je zřejmě jejich fundovanou odpovědí vyřešen a nepotřebují dále komunikovat,,přemýším ještě o podpoře v EN,ale těžko říct,,, každopádně,, těžko uvěřitelná komedie....
Vážený pane Starý,
velice nás mrzí Vaše potíže. Zkuste prosím spojit přehávač se sluchátkama přes mini jack. V' případě, že budete mít jakékoliv potíže se spojením, prosím znovu nás kontaktujte.
S pozdravem
Kamila
Zákaznická podpora Philips
From: Josef Starý <XXXXX@hotmail.cz>
Sent: Thursday, December 7, 2017 11:03:50 AM
To: Philips Sound Email Support Central Eastern Europe (Functional ID)
Subject: Problem mezi vasema 2 vyrobky