Zdravím všechny,na Google Drivu se mi vyskytl problém. Když chci si z pracovního účtu otevřít soubor, tak mi na webové verzi Drivu nefuguje skoro žádné tlačítko až na změnit účet nebo ta ikonka hned vedle na změnu aplikace - nejde mi otevírat soubory atd. Ale když otevřu Drive pro svůj soukromý účet nebo dokonce pro ještě jeden další pracovní účet, tak mi normálně bez problému funguje.Odhlášení i smazání cookies jsem zkoušel, ale další nápady, jak se toho zbavit, mě už nenapadají.Díky moc za radu
A ten pracovní účet je tvůj? Jsi jeho správcem?
No jsem v omezených mezích....nejsem správcem firemního Workspacu
Takže tam hledej příčinu. Správce účtu to omezuje.
ak to na inom pc funguje, tak skus iny prehlidac, alebo desktopovu app google drive
Zkusim asi pak jiný prohlížeč....jen mi bylo divný, že to u toho účtu nefunguje, ale přitom u ostatních ano
To je marný pokus, to musí fungovat na všech prohlížečích. A pokud ti to na jednom účtu funguje a na jiném pracovním ne, tak logicky je to omezené správcem účtu.
Je to možné, ale začalo to až včera večer a jsem si docela jistý, že správce do toho nastavení nijak nezasahoval, ale překvapivě to v jiném prohlížeči funguje. Normálně používám Firefox, ale při přihlášení do Edge to funguje normálně
To je hodně divné. Nemáš náhodou nějaký blokovač reklam?
No překvapivě po vypnutí blokovače reklam to začalo zas fungovat. Díky za tip, nikdy by mě nenapadlo, že zrovna tohle by Drive mohlo ochromit
ak to pouzivas na svojom PC, tak sa na web gdrive vyprdni. Normalne si nainstaluj desktopovy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.