Zdravím,jaké máte zkušenosti s VoLTE a VoWiFi v síti TMobile u přístrojů určených pro český trh koupených v českých obchodech a ne přímo od operátora?Mám telefon Realme 7 5G z Alzy, který v síti Vodafone a O2 nemá vůbec žádné problémy, v TMobile nefunguje VoLTE. Řešil jsem to s výrobcem i TMobilem.Nevím, jestli se snaží TMobile nutit zákazníky, aby kupovali telefony přímo od nich a ne z volného prodeje, ale jejich podpora ostatních mobilů ve VoLTE je mizivá. V okamžiku hovoru se síť přepne do 2G a vypadne internet, po ukončení hovoru se vše vrátí do LTE/5G. Jakmile nebudete mít signál 2G nebo ho časem zruší, tak telefon můžete vyhodit nebo používat v O2 či Vodafone, protože u TMobile se s ním pak nedovoláte.Komunikace s TMobile (odspodu nahoru) napoví. Jak to máte v síti TMobile se svými přístroji Vy?Já už to řešil s pár zákazníky a hledal na fórech, problémy hlásí realme, Oppo, Nokia, prakticky většina mimo těch na prstech jedné ruky spočítatelných telefonů, co se horko těžko dají na stránkách TMobile dohledat.------------------------------------------Komunikace anonymizovánaDobrý den,Moc vám děkuju za informaci. Je to bohužel přesně tak, jak píšete.U telefonů, které nejsou koupené přímo od nás, nemůžeme funkčnost VoLTE garantovat ☹Mějte se moc hezkyS pozdravemSpecialista online komunikaceNe, z Alzy. VoLTE a VoWifi podporujete u strašně málo telefonů, většinou jen u těch, které prodáváte Vy. Z volného CZ prodeje mají problémy i např realme, Xiaomi, Oppo, Nokia. V sítích Vodafone a O2 tento problém není.Např od realme podporujete VoLTE jen u dvou modelů a v ČR se jich oficiálně prodávají pro český trh desítky modelů. LTE a 5G přitom funguje, pouze VoLTE a VoWiFi ne.Ve fórech si na nefunkčnost VoLTE v síti TMobile stěžuje mnoho uživatelů s telefony koupenými v ČR určenými pro… český trh.Můj telefon je realme 7 5G, číslo xxxxxxxx, může mi technik zavolat a můžeme zkoušet.MGDne po 27. 3. 2023 20:07 uživatel Facebook T-Mobile CZ <facebook@t-mobile.cz> napsal:Dobrý den,ještě vás poprosím o informaci, jestli máte telefon kupovaný přímo od nás.Děkuju za odpověďS pozdravemSpecialista online komunikaceDobrý den,nejsem sám, kdo v síti TMobile má stejný problém s telefony realme pro český trh a stejný problém je i u dotykových telefonů Nokia. V síti O2 a Vodafone je vše v pořádku.Problém je v nestandardním řešení LTE sítě TMobile v ČR, které někteří výrobci do svých firmware telefonů určených pro EU nezahrnou.Když například s takovýmto telefonem a TM kartou se přihlásíte v zahraničí v roamingu, tak tam VoLTE funguje. Řešením bez úprav je používat v těchto telefonech (a výrobců je více) v ČR pouze karty O2 a Vodafone.MGDobrý den,děkuju vám za doplnění hesla pro komunikaci. Dívala jsem se na to a u nás máte VoLTE v pořádku zapnuté.Pokud vám to nefunguje a SIM kartu máte novou, bude to chybou přímo v zařízení.Mějte se hezkyS pozdravemSpecialista online komunikaceDobrý den,děkuju za poslání formuláře. Poprosím vás ale ještě o doplnění hesla pro komunikaci. Bez něj nemám bohužel do systému náhled ☹Děkuju za odpověďS pozdravemSpecialista online komunikaceTento e-mail přišel z webového formuláře na stránkách t-mobile.cz. Údaje z formuláře -----------------Název formuláře: Kontaktujte nás - FacebookPopište nám podrobněji, co máte na srdciDobrý den, můžete provést opravu ve Vaší síti, aby u telefonů značky realme zakoupených v ČR (např. realme 7 5G) fungovalo VoLTE a VoWiFi? V sítích Vodafone a O2 bez problémů, v TMobile síti při volání přepne telefon do 2G sítě a vypadnou data. Po ukončení hovoru se telefon vrátí do 5G/LTE. Problém není na straně telefonu a nejsem sám, komu to blbne. Děkuji.Předmět dotazuNefunkční VoLTE u Realme mobilů z distribuce ČRDěkujeme za spolupráci a přejeme krásný den. Ukázat celý příspěvek