Předem zmiňuji, že před tímto dotazem jsem hledal, zkoušel, volal na infolinku (sítí poskytovatele to není) atd. :)
Notebook Lenovo ThinkPad E530
Windows 8
Wifi spojení na ADSL modem
Zakoupil jsem Vodafone Mobile Broadband (ADSL pomalý upload - daleko od ústředny), instalace OK.
Po 2-3 hodinách provozu dojde ke stavu, kdy:
- v prohlížečích se nedostanu na internet
- ! nedostanu se ani na lokální hosty (Wampserver)
- ping (např. 8.8.8.8) jede, zkoušel jsem Wireshark, DNS (8.8.8.8) vrátí správně IP serveru
- nedostanu se na internet ani přes číselnou IP
- skype jede
- pravděpodobně jedou stávající spojení (online hra) nebo dle závislosti na portech?
- stane se jak na wifi (předtím 1,5 roku OK) tak na mobile
- nepomůže změna připojení z mobile na wifi nebo obráceně
- po instalaci připojení jsem nainstaloval Vodafone Mobile Broadband, Conectify a MyPublicWifi, odinstalace nepomohla
- nejčastěji se to stane při přechodu do úsporného režimu? - když odejdu od notebooku na nějakou dobu
- firewall vypnutý
- pomůže jedině restart, pak vše OK (uspání/probuzeni, hibernace ne)
Zkoušel jsem dále
- ipconfig /flushdns
- odstranit všechny sítě, které nepotřebuji (virtual atd.)
- ruční ne/nastavení DNS
- různé výpisy netsh dle googleho atd ale nic podezřelého...
Budu vděčný za každou radu, díky.