» Poradna » Zpět na dotaz

(ne)fungující externí disky

Tereza  |  21. 9. 2015 10:40:43  |  Odpovědí: 5

Dobrý den, obracím se na zdejší zkušené s problémem, který nyní postihl hnedle tři disky. Vlastním externí disk od Verbatim (Store'n'Go, rozhraní 2.0). Před nějakými časem, jsem zde psala, že po připojení k notebooku Asus (win 8.1, nyní aktualizovaný na win 10),přestal fungovat na ostatních noteboocích se systémy win Vista a win 7, ale nadále šlapal na všech 8.1. Nyní mám bohužel ještě horší problém. Připojila jsem k notebooku Asus s win 10 dva externí disky (první: WD My Passport Ultra, rozhraní 3.0 a druhý: WD My Passport, rozhraní 2.0) Verbatim i oba dva WD disky na mém notebooku fungují bez problému, po odpojení však přestávají fungovat na ostatních zařízeních. Připojovalo se k MacBooku air, Macbooku Pro a Windows počítači. Na Macu se zobrazí hláška 'vložený disk není v tomto počítači čitelný', na Win (XP, Vista, Win 7) noteboocích že potřebuje formátovat. Disky se k Asusu připojily, nainstalovaly, otevřely. Poté zavřely, ukončila se běžící relace, odpojily a už nefungují nikde jinde krom mého systému. Poradí prosím někdo, jak takový problém vyřešit? Jak zařídit, aby opět fungovaly všude? Děkuji :) P.S.: před prvním použitím byly naformátovány, aby fungovaly jak na win, tak na ios.

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.