» Poradna » Zpět na dotaz

RE: Nedodrzeni 30ti denni lhuty apple

HackerMan  |  25. 11. 2018 3:13:04  |  Odpovědí: 0

Zdá sa mi to celé ako poriadna blbosť a snaha ťa nejak ošklbať, ak ide o normálnu zľavu tak neviem potom čo to má spoločné s lehotou na reklamáciu, to sú 2 úplne odlišné veci. Tak či tak, napíš im teda nech ti poskytnú konkrétne zmluvu a nech ti tam ukážu kde je teda napísané, že lehota sa nevzťahuje po zľave. Ak ti to nebudú vedieť dať majú smolu ty si to nepodpísal. Ono väčšinou na podpore to funguje tak, že sa vyhovoria na hlúposť a ak to začneš aktívne riešiť, tak potom sa ti ospravedlnia s tým že informácie boli zlé pretože na podpore bol nejaký nováčik či podobné výhovorky. Ak aj tak budú na svojom trvať tak im napíš že pretože ti nič také neposkytli tak podáš sťažnosť na nedodržanie podmienok a podnet na Sojku nech si preveria tento prípad, to na 90 % funguje vždy :D Ak si to ale podpísal, máš smolu. Jasné môžeš sa sťažovať ale to by si vlieklo do nekonečna, vieš ako to chodí :)

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.