Jeden žasne, co za nesmysly jsou schopni vymyslet a prezentovat motorističtí "odborníci". Před 40 lety, když se začaly ve vozidlech používat alternátory, jsem prováděl rozsáhlý výzkum o jejich vlivu na nabíjení baterií vozidel. Při použití 35 A alternátoru probíhalo nabíjení baterie následovně: po startu nabíjení 30 A, po 5 minutách 9 A, po 10 minutách 4,5 A, po 20 minutách 2,5 A, po 30 minutách 0,75 A, atd.... Nabíjecí proud klesal se vzrůstajícím napětím baterie. Otáčky byly udržovány na 4.000 1/min, regulované napětí nastaveno na 14,2 V. Dále se prokázalo, že při vyšším dodatečným zatížení alternátoru, např. světly, se nabíjecí proud baterie zvýšil ! Pro chytrolína "gegoo" mám šokující sdělení, že jeho milovaný "foter" je mnohem blíže pravdě. Pravda je totiž taková, že plné nabití baterie podle ČSN nelze ve vozidle dosáhnout nikdy.