» Poradna » Hardware

Na jakem nastaveni ste hrali Dooma 3??

 |   | 

Na jakem nastaveni ste hrali Doom 3?? napiste aj zostavu...

Odpovědi na otázku

 |   | 

Rozlišení 1280x1024, detaily téměř na plno, vypnutý antialiasing a anizotropní filtrování. Skoro bez sekání.
Sestava: Athlon XP 2000+, Ge Force 6600GT, 2x512RAM ostatní komponenty nebudu zbytečně psát, jinak sestava nebyla taktovaná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

duron 1.6 apebert 256 mb ddr 266mhz ati radeon 9600 pro roziseni 1024x768 32 bit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

1280 x 1024 , antialiasing + vsechny detaily naplno - bez sekani
Athlon XP Barton 2500+ @ 3200+ , 1 GB RAM, 6800GT 256

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Nastavení bylo 1024x768 střední detaily, netrhaný. Akorát já sem se trhal (fuj, ve tmě se sluchátkama to hrát je na Bohnice). AMD XP1600+ (1,4GHz), 1,5MB DDR RAM (266Mhz), MSI Diamond 6600 (GPU 480Mhz, DDR3 1020MHz), SB Live

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Intel Celeron 1.2Ghz, 256 DDR RAM, ATI RADEON 9250 128MB a hrál sem na 1024*768, detaily: VERY HIGH a AA 4x - úplne bez seku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

No tak to určitě. To bych chtěl vidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

>Mirek: Tu je to o Doom 3 ne Doom 2 :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Suhlasim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

je mozne ze to na tom hral ... jeho grafika umi jenom Dx8 Hardwarove a tak si s tim moc prace nedala ..s vykresovanim ... ja bych mu to i veril ale na kvalitu obrazu bych nedal :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

1024x768 4x antialiasingu + anizotropni filtrovani ultra detail 60fps
ge force 7600 gt taktovana 560/700 610/810 procak core 2 duo e6300 1,86@2.8
na procesoru samo tak nazalezi ten by to vzlad i bez taktu a i pomalejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

AXP Barton 2800+, 1GBRAM(333Mhz), GF6800GS 256MB 1024x768,high detaily,4xvyhlaz a myslim ze 2x bo 4x a.filtrovani a bezelo to plynule

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

ako si vsimam ake picoviny sem pisete ze na akych kompoch to nesekaa a v skuto cnosti t oseka no nevim.... vy asi nerozoznate trhanie a netrhanie je videt bo pr iFPS je netrhanie asi tak 45 a viac pri doom engine 60 a viac

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

1024x768 stredne detaily cca 38FPS zostava Intel P.4 2,8 1,5Gb ram X600Pro 256 pretaktova na na 550/620 tojd asi setko (nepretaktovana 400/600 cca 28FPs

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

1024x768 ultra high details (zkoušel jsem i 1280x1024, ale většina scén se sekala jak sviň). Asi budu muset koupit nový železo.
P4 NW 2,8GHz@3,06GHz, 2x512MB DDR400, MSI NX6600-VTD128 Diamond(BIOS GT)400/800@500/1000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

A co takhle zajimavější otázku.. na čem ste hráli dooma 1 :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

486SX/33, 4 MB Ram, 270 MB HDD, Sound Blaster Pro - v roku 1994

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Geforce 2 MX, 256MB RAM, AMD Athlon 1800+.......800x600 vse na low a docela slusne se to trhalo (Antialiasing:OFF)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

AXP2200+, 512MB RAM, GF5700FX - 800*600 nevim jaky detaily (navic jsem podle nekolika navodu upravil configy), ale slo to v pohode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Doom 1: Intel 386 40MHz (se zapnutým TURBO), 4MB RAM (možná míň), Win 3.11, 80MB HDD, Speaker, a nesekalo se to jen v okně 3×2 cm (prostě to nejmenší) . Jo a ještě před hraním se musely změnit konfigurační soubory AUTOEXEC.BAT a CONFIG.SYS - něco se tam muselo zakomentovávat .
Doom 3: Intel P4 2.8GHz, 512MB RAM (pozdějí 1GB), GF4 Ti 4200 128 MB (lehce taktnutá), 1024×768 (někdy i 1280×1024, ale jen výjmečně) vysoké detaily, bez AntiAliasu, čerstvě defragmentovaný disk -> bez sekání (po měsíci se to už nedalo, HDD se furt šťavil). Pozdějí s A7600GT TDH 256MB 128b všechno na maximum (jen AA 16× byl smrťák).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Barton 1,66MHz, GeForce 5200, 512ram 800x600. Všechny vymoženosti na low nebo off. Naprosto bez sekání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

AMD X2 4600+, 2GB RAM, ATI X850 XT 256MB - takové hovadiny jako Dům nehraju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

doom 3 nemám ale F.E.A R. hraju na plno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

ty kokot ty ked FEAR hras na plno tak ja zdechnem bo ... dobre no pis aky mas stroj! pretoze FEAR na plno si mozem zahrat aj ja ale hned ako to pustim si mozem zajst na kavicku kym to spravi 2 framy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

ram 2 giga v duálu, Intel Core 2 Duo E6400 , 7600 GT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

s timto ked drtis FEAR na plno tak ja som na dva-osem-sestke dtril doom3. vies co neojebavaj!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Vyjadřete se normálně. Dneska je to o "g r a f i c e". Spíš uveďte typ grafiky a ne nějakej procík. Určitě na to nepujdeš s nějakým PIII s 1200 MHz? a 256 ram.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

386 SX 25 Mhz, grafika nějaká noname 1 MB. Trošku se to sekalo.

Jo a možná to byla jednička a néé trojka. A bylo to někdy v 96.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

no ja mam Sempron64 3000+,512mb RAM a x1300Pro a seka se to jak pica mozna mam trochu velke naroky na detaily

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Dooma, Doom 3




Určitě si přečtěte

Apple: naše mapy budou nejlepší na světě. Tajně jsme na nich pracovali několik let

Apple: naše mapy budou nejlepší na světě. Tajně jsme na nich pracovali několik let

** Apple odhalil své plány na zcela nové mapy ** Několik let pracuje na nových mapách, které by měly předběhnout konkurenci ** Objeví se s příchodem iOS 12 pro vybrané státy

Karel Javůrek | 50

Jak dopadl velký den Applu s náloží novinek: Sledujte, co letos připravil

Jak dopadl velký den Applu s náloží novinek: Sledujte, co letos připravil

** Apple večer představil novinky ** Ukáže nové operační systémy, ale čekala se i nová zařízení ** Začíná vývojářská konference Applu WWDC 2018

Karel Javůrek | 87

Nová zbraň Microsoftu proti iPadu: Levný tablet Surface Go bude stát jen deset tisíc

Nová zbraň Microsoftu proti iPadu: Levný tablet Surface Go bude stát jen deset tisíc

** Microsoft představil nový tablet Surface Go ** Nový model zaujme nízkou cenou, ale schopnostmi zařízení Surface ** Microsoft nepoužil čip ARM, ale klasický procesor od Intelu 

Karel Javůrek | 116

Google ADT-2: Miniaturní krabička s Android TV 8.0, kterou si nikdy nekoupíte

Google ADT-2: Miniaturní krabička s Android TV 8.0, kterou si nikdy nekoupíte

** Dlouho se nevědělo, co to přesně má být ** Pak se s krabičkou Google pochlubil na I/O ** Do „Chromecastu“ vtěsnal celý Android TV

Jakub Čížek | 24

Budoucnost elektroniky: čeští vědci stojí za revolučním čipem, který nemá ve světě obdoby

Budoucnost elektroniky: čeští vědci stojí za revolučním čipem, který nemá ve světě obdoby

** Čeští vědci pod vedením Tomáše Jungwirtha vyvíjí nový typ revolučního paměťového čipu ** Zatímco v současnosti elektronika pracuje s elektrony, v budoucnu to budou spiny elektronů ** Čipy budou moci být klidně i 1 000x rychlejší a úspornější

Karel Javůrek | 32

15 věcí, které umí Windows 10, ale možná o nich vůbec nevíte

15 věcí, které umí Windows 10, ale možná o nich vůbec nevíte

** Systém Windows 10 umí spoustu užitečných drobností ** O mnoha praktických funkcích pravděpodobně ani nevíte ** Poznejte užitečné tipy, které se vám mohou hodit každý den

Vladislav Kluska | 36

Porno insider: Jak virtuální realita vstupuje do filmů pro dospělé

Porno insider: Jak virtuální realita vstupuje do filmů pro dospělé

** Pornografie údajně představuje třetinu internetové obsahu a je technologický tahounem ** Do erotického obsahu postupně zasahuje i virtuální realita ** Kromě vizuálního vjemu se pracuje také na virtuálním uspokojení toho hmatového

Jan Dudek | 28

Sex a rozmnožování při mezihvězdné cestě: Kolik lidí je potřeba pro let k Proximě Centauri?

Sex a rozmnožování při mezihvězdné cestě: Kolik lidí je potřeba pro let k Proximě Centauri?

** Vědci spočítali, jak velká by musela být posádka pro vícegenerační let k nejbližší hvězdné soustavě ** Proxima Centauri se nachází 4,3 světelných let od nás ** Za současných technologií bychom k ní letěli 6300 let

Petr Kubala | 53


Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test 18 bezdrátových sluchátek

Vše o přechodu na DVB-T2

Procesory AMD opět porážejí Intel

7 NVMe M.2 SSD v přímém souboji