Mne se dokonce stalo, ze jsem u nich koupil nove hodinky, ktere byly mimo svoji krabicku v igelitovem pytliku. Tak rikam prodavaci, ze tohle nechci, ze mely byt nove. Omlouval se, ze chybicka se vloudila, tak mi rovnou vyridil vratku a objednal je znovu.Pribeh pokracoval tak, ze podruhe jsem dostal ten samy kus. Opet prazdna krabicka a hodinky vyhozene do pytliku prilepeneho izolepou k prazdne krabicce. Prodavac (jiny nez pred tim) byl drzy a snazil se mi vysvetlit, ze Casio ted takhle hodinky bali Pri tom mnozstvi objednavek se jim chyby stavaji. Jednou jsem dostal jiny telefon, nez jsem si objednal (drazsi). Kdyz jsem to reklamoval jako dodani jineho zbozi, tak se jeste divili, s cim jsem nespokojeny, kdyz jsem dostal "lepsi". Tak rikam, ze za prve nechci kvuli necimu omylu dostat drazsi vec, nez jsem zaplatil, za druhe chci telefon, ktery jsem vybral a za treti na nej chci mit dvouletou zaruku (coz u telefonu, ktery mi neprodali, tezko bude).Nebo fotak, kteremu nesedelo seriovy cislo vuci seriovymu cislu na fakture. Kdybych si toho nevsimnul, tak by se pri pripadny reklamaci pekne kroutili. U drahych veci neni od veci kontrolovat i toto.