» Poradna » Zpět na dotaz

RE: MountShopping reklamace telefonu

Tomáš  |  12. 9. 2019 21:44:19  |  Odpovědí: 1

Můj osobní názor je, že se jedná o společnost rejžující na odchylkách v zákonu, ačkoli se v něm sám neorientuji, snažím se rozuzlit tuto situaci pomocí Vaší podpory. Ano, naletěl jsem... Ano svou hloupostí a neinformovaností, ale proto se ptám jaké jsou moje možnosti, jak mohu argumentovat v tomto případě reklamace. Paní má očividně naučené fráze, které omílá do telefonu stále a dokola. Podle recenzí ostatních zákazníků jsem zjistil, že podobných problémů, které mám já je mnoho. I přes to se ptám, když reklamovaný kus uznají za nereklamovatelný a nabídnou mi nové zboží, kterého se poprávu obávám aby nedopadlo stejně, tak není možnost místo změny zboží řešit peněžní kompenzaci? Ohledně 14 denní lhůty jsem si něco přečetl, ale jelikož jsem tuto lhůtu přesáhl a telefon je stále na reklamaci, snažím se najít jiný způsob, jak situaci vyřešit.

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]
 

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.