» Poradna » Zpět na dotaz

MountShopping reklamace telefonu

Tomáš  |  12. 9. 2019 14:10:51  |  Odpovědí: 33

Dobrý den, zoufale žádám o radu, začátkem srpna jsem koupil ze stránky MountShopping telefon iPhone 7. Před samotnou koupí jsem se několikrát informoval, zda se jedná o nový telefon, protože cena byla podezřele malá (8950,-). Byl jsem přesvědčován, že telefon je naprostý originál a jedná se pouze o zahraniční distribuci s českou podporou. Po dni užívání telefon odešel, poslal jsem ho tedy na reklamaci přes Českou Poštu, kde jsem musel uhradit náklady na dopravu. Týden na to přišel mail, že zboží bylo převzato, což jsem považoval za počátek reklamační lhůty. Dnes po 22. dnech mi přišla první odezva servisu System Centre s.r.o., že mi nabízejí náhradu reklamovaného "jabka" za jiné, nebo opravu telefonu. Po tomto mailu jsem projel recenze na Heurece, kde si spousta lidí stěžuje na neoriginální příslušenství a hardware telefonu, či repas, nebo použité zboží představované jako nové. Na odezvu servisu jsem tedy reagoval telefonátem, kde jsem se pídil o procesu oprav, o závadě, která nastala v telefonu a o svých možnostech na vrácení peněz. Paní v telefonu mlžila o průběhu reklamace, kde mi nesdělila ani závadu, ani průběh opravy. Po dotazu na vrácení peněz jsem byl tvrdě odpálkován, že po uplynutí zákonné 14 denní lhůty již nemám nárok na tuto kompenzaci. Ohradil jsem se, že reklamované zboží nesplňuje požadovanou funkčnost a nechci do rukou dostat telefon podobného charakteru, který bude z poloviny neoriginální/používaný/duplikát, na což mi bylo řečeno, že nesmím koukat na negativní recenze ale podívat se na většinu spokojených zákazníků. Rád bych věděl, jaké jsou teď mé možnosti. Stojím o vrácení peněz, protože do podobných a i horších potíží se dostalo dost zákazníků tohoto obchodu a nerad bych na to dojel také. Zároveň se domnívám, že pokud už telefon chtějí vyměnit za jiný a nový, vrácení peněz by neměl být problém. Bohužel se v zákonech neorientuji a nevím na koho bych se měl v případě nouze obrátit. Momentálně MountShopping čeká na moje vyjádření ohledně mojí volby, zda telefon opravit/vyměnit. Děkuji za každou radu.

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]
 

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.