» Poradna » Notebooky

Modrá smrt - externí monitor?

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Zdravím, používám už cca rok notebook HP omen. Před dvěmi týdny (1.1.) jsem vyměnil externí monitor za nový (Dell UltraSharp) a po pár dnech se mi objevila první modrá smrt, dnes se mi už objevila celkově po třetí. Po té první jsem jsem odinstaloval vše nepotřebné, provedl kontrolu antivirem, zkontroloval aktualizace ovladačů a windows. Poté se mi i tak objevili další dvě modré obrazovky a jediné co je od té doby jinak je externí monitor a port, kterým je připojen. Starý monitor jsem měl připojen přes HDMI a nový mám přes MiniDisplayPort. Pokažde se mi objevila při jiné druhu práce. Je možné, že modrou smrt způsobuje externí monitor a jde to nějak zjistit?Můžu provést nějakou opravu nebo přenastavení monitoru?Jaké další kroky doporučujete?Notebook - HP OmenWindows 10, 64bitovýIntel Core i7, 7th. Gen.Geforce GTX 1060 - Max-Q design, 6GBSSD 256GB, HDD 1TRAM 16GB

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Nebylo by špatné alespoň opsat chybová kód z té BSOD. Monitorem to spíše nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Na to jsem zapomněl, tady je. Kód zastavení: SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Edge 18.17763

Skúsil by som odinštalovať grafický ovládač a potom nainštalovať poslednú verziu, skôr pôjde o konflikt s nastavením toho pôvodného ovládača s novým monitorom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Děkuji za radu, určitě ji zkusím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Externí monitor, HP Omen, Omen, Max Q, MiniDisplayPort, Max-Q, Dell UltraSharp, Nový Dell, UltraSharp