Člověk se to dozví, až když hledá pomoc v případě problému ...
V protokolu je napsáno - Vadná deska z výroby - po sestavení PC a následném spuštění se po pár hodinách spálil jeden kondenzátor na desce v oblasti nalevo od socketu procesoru. PC ani nebyl v zátěži. Stav: viditelně spálený kondenzátor, na 2 pinech trochu teplovodivé pasty.
__________________________
Poznámka technika po vyřízení reklamace: Ohnuté piny na socketu CPU. Nelze přijmou do reklamace. Reklamace neuznána.
Technik v prodejně před mým zrakem Socket prohlížel a začal otírat údajně znečištěné piny. Pokud by tvrdil, že je neotíral, tak jakto, že v poznámce z vyřízení reklamace není uvedeno, že na pinech byla pasta. Pokud by tam skutečně byla, tak za 3 dny přeci z pinů sama nezmizí.
Nápady co mám dělat, než tam pro to půjdu ? Nechat jim to tam a sepsat odvolání ?