Dobrý deň, chcel by som sa opýtať či tu niekto neprogramuje z Roblox štúdiom lebo mam zo sebou jednu hru a v nej mam problém ktorý neviem už vyriešiť dosť dlho tak by som sa chcel poradiť že či by ste sa niekto ozval a poradil mi kde je chyba v kódeTu je kód:............................................................................................................ local PathfindingService = game:GetService("PathfindingService")local NPChum = script.Parent.NPClocal body = script.Parent:FindFirstChild("HumanoidRootPart") or script.Parent:FindFirstChild("UpperTorso")local Monster = script.Parentfunction FindPlayer(Position) local List = game.Workspace:GetChildren() local Torso = nil local Distance = 300 local HumanoidRootPart = nil local Humanoid = nil local Player… = nil for i = 1, #List do Player = List[i] if (Player.ClassName == "Model") and (Player ~= script.Parent) then HumanoidRootPart = Player:FindFirstChild("HumanoidRootPart") Humanoid = Player:FindFirstChild("Humanoid") if (HumanoidRootPart ~= nil) and (Humanoid ~= nil) and (Humanoid.Health > 0) then if (HumanoidRootPart.Position - Position).Magnitude < Distance then-- anim:Play() Torso = HumanoidRootPart Distance = (HumanoidRootPart.Position - Position).Magnitude else-- anim:Stop() end else-- anim:Stop() end else-- anim:Stop() end end return Torsoendwhile NPChum ~= nil do wait() local Target = FindPlayer(script.Parent.HumanoidRootPart.Position) if Target ~= nil then local path = PathfindingService:CreatePath() -- print(_Target) path:ComputeAsync(body.Position, Target.Position) local Waypoints = path:GetWaypoints(1000) local PathW = 0 for k, Waypoint in pairs(Waypoints) do if PathW <= 2 then NPChum:MoveTo(Waypoint.Position) PathW = PathW + 1 end end --script.Parent.NPC:MoveTo(Target.Position, Target) script.Parent.NPC.WalkSpeed = 30 else script.Parent.NPC.WalkSpeed = 0 endendviac info sa dozviete na tomto videu:.............................................................https://www.youtube.com/watch?v=m-qaK5jPMcQE-mail a diskord sú vo videu Ďakujem :) Ukázat celý příspěvek
V první řadě bych ti doporučil podívat se na nějaké roblox fórum/discord kde bude mnohem více lidí co ti s tím budou moci poradit. Já v robloxu nedělám, tak ti nic konkrétního neporadím. Maximálně tak směr kde hledat. Rychlým pohledem v tom skriptu žádný problém nevidím. Skript najde hráče, vypočítá cestu mezi xichtem a hráčem a postupně ten xicht po té cestě posouvá, je zvláštní že to bere jen první 3 kroky z té cesty, ale budiž. Tady není žádný zásadní problém. Jediné lehce podezřelé je číslo 1000 na řádku: local Waypoints = path:GetWaypoints(1000)Co to číslo znamená nevím, ale odhadem je to maximální počet kroků cesty, které to najde, nebo tak něco. To ovšem asi nebude problém, ten xicht tě sleduje a reaguje na tvoje pohyby. To znamená, že se ten skript pouští opakovaně (tj při každém spuštění znovu najde hráče a vyhledá cestu a posune xicht). Zaměřil bych se na to opakované spouštění. Jak často se to spouští? Nebo jaká akce ten skript spouští? Nemůže se stát, že… ten skript běží 2x současně? Pak by mohl být problém, že tomu xichtu se nastavuje pozice 2x a pokaždé jiná. To by mohlo dělat ty záseky. Nebo naopak pokud ještě předchozí běh skriptu neskončil a má se spustit znovu, tak spustí se? Pokud ne (je to nějaká ochrana) tak to taky může být důvod toho zasekávání. Ukázat celý příspěvek
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.