Zdravím,Přecházím na MacBook a nedaří se mi dohledat / vyřešit věc tvorbu PDF dokumentů. Do teď jsem používal MS Windows a Adobe Acrobat. Pracuji nejčastěji na vzdálené ploše, ale stejný postup jsem dělal i lokálně.Tak tedy, na vzdálené ploše (Windows 2016) dám v libovolném programu tisk, vyberu tiskárnu Adobe PDF, což je tiskárna na mám lokálním Windows a dám tisk. Na lokálním Windows se otevře dialogové okno, kde si vyberu kam chci tvořené PDF uložit a zvolím si jeho jméno a dám uložit. V mnou zadaném umístění se vytvoří PDF se jménem které jsem zadal a vytvořené PDF se rovnou otevře v programu Adobe Acrobat. Zkontroluji ho a program zavřu.Na mém MacBooku mám rovněž program Adobe Acrobat, na vzdálené ploše (Windows 2016) dám v libovolném programu tisk, vyberu tiskárnu PDF Writer, což je tiskárna na mám lokálním MacOS a dám tisk. Program se mě na nic neptá, ani kam chci soubor uložit, ani jak ho chci pojmenovat. Jen problikne info, že proběhl tisk a to je vše. Má otázka tedy zní, jak docílit stejné funkce v macOS jako na Windows a je mi jedno, jestli to bude Adobe Acrobat, nebo jiný program. Klidně ukončím placení Adobe a zaplatím si jiný program. Jediná podmínka je, aby to fungovalo a aby byl program v češtině.