A jak si představujete zrušení objednávky, která je odeslaná? Jistě, že to nejde, jak by to asi mělo podle Vás probíhat? Těžko bude prodejce honit kurýra, jestli ještě neodevzdal balíky na depo, anebo se domníváte, že pak na pásu v třídírně bude někdo danou zásilku hledat? Nereálné :) Jsou dvě možnosti, jak bylo zmíněno výše, a to zásilku převzít a odstoupit od smlouvy, a druhá, typicky česká... balík nepřevzít. Vezměte na vědomí, že se vystavujete riziku, že to přijde opravdu draho, jelikož prodejci vznikly náklady, způsobil jste mu svým jednáním škodu, a má právo ji uhradit. A klidně je vyžadovat prostřednictvím externí vymáhací společnosti. Myslete, než objednáváte, dodání zásilky je proces, na kterém pracuje mnoho lidí. A tím, že změníte názor, naprosto zbytečně zatížíte tolik pracovníků, od e-shopu přes přepravní společnost, že ani nemáte ponětí....