» Poradna » Ostatní

LCD TESLA: SMUTNÝ PŘÍBĚH

 |   | 

LCD TESLA: SMUTNÝ PŘÍBĚH
Všechny zdravím,
protože jsem před koupí LCD Televizoru hledal různé zkušenosti majitelů abych si podle toho sám vybral,rozhodl jsem se napsat tento nepříliš krátký příspěvek a tak se omlouvám,ale koho to zajímá tak si ho rád přečte a koho ne, tak prosím, aby se tím vůbec nezatěžoval a tento článek přeskočil.
Myslím si že internet je na toto výborná věc ,kde píší majitelé různých televizorů a tudíž si člověk může udělat o přístroji svůj názor aniž by byl ovlivněn reklamní masírkou televizních firem. Sám jsem zažil tento smutný příběh a tak se chci o něj s Vámi podělit aby jste někdo neudělal podobnou chybu jako já.
Po přečtení jedné diskuse na zive.cz a testu na svettv.cz jsem se rozhodl dne 11.2.2007 koupit televizor Tesla 32LCD70WDG HD, kde ho majitelé dost chválili, vybavení a cena byla dost lákavá.Nicméně po prvotním nadšení po šesti týdnech (30.3.07) se na obraze začali dělat modré zelené a šedivé mapy,na které se prostě nedalo dívat.Tak jsem mapy vyfotil,a tv reklamoval v 80 km vzdáleném Makru kde jsem ji koupil a čekal 1měsíc a 18dní, pak si tv opět vyzvedl.Ale nervalo dlouho a závada se opakovala.Tentokrát jsem si řekl budeš chytřejší a opět posílen radami z nějaké diskuse že to bude rychlejší odvezl Teslu přímo do servisu.Opět jel 80 km,protože nejbližší servis byl právě v tom samém městě jako zmíněné makro.Jenže oprava trvala stejnou dobu přesně 1 měsíc a 20 dní.Tentokrát jsem se díval na TV celé „!!!3 měsíce a 4 dny!!!“ (to je co říct) ale závada, opět stejná se zas opakovala. Ještě ke všemu jednoho dne vypla úplně a už nešla nahodit.Tenkrát prohlásila moje 9 letá dcera: “tatí vypadá to,že naše tesla dnes vydechla naposled“. Vyrazil jsem po třetí! Tentokrát jsem jel do Makra a žádal hned peníze,protože to byla třetí stejná závada a tak mám ze zákona právo odstoupit od smlouvy.Vím to protože mezi tím jsem psal do právnické poradny a žádal o radu, jak mám postupovat. Napsali mi,že jestli servis vymyslí nějakou habaďuru a řekne třeba Ukázat celý příspěvek

Odpovědi na otázku

 |   | 

"hezký" příběh ... mám podobné zkušenosti, ale rozepisovat se raději nebudu, bylo by to podobně dlouhé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Cyba lávky na diskuze nikdy nedat . Raději obejít servisy a poptat se mechaniků jak to vypadá s poruchama. U nás v servisu se tak ptají týdně až 8 lidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Kdysi se říkalo: TESLA = TEchnicky SLAbé. Vypadá to, že tradice přetrvává. A také se říkalo: Tesla, kvalita klesla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Jak co. Třeba v 80 letech vyráběné Tesly color 416(asi), jsou často k vidění ještě dnes po víc než 20 letech provozu(babička - televizní maniak, jí používá také už přes 22 let a pořád šlape jako hodinky). Nebo Tamary měly také úspěch
Každopádně původní firma Tesla už od počátku 90 let, kdy byla přivedena ke krachu(jako spousta jiných), neexistuje. Už ani nevím kdo jí koupil, ale značka Tesla už je jen obchodní známka na zcela jiných produktech zcela jiné firmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ano,ano, "416" zakoupená na novomanželskou půjčku za 16000Kč v roce '83, odešla letos 11.června do tranzistorovýho háje. Šlapala, jak hodinky, kamarádi měli za stejnou dobu ty TV aspoň tři.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Prodavajici by mel vyridit reklamaci do 30 dnu. Pokud ne, je vada posouzena jako neopravitelna a musi vratit prachy. Mesic a 18 dni je docela luxus a us to te melo varovat ...
1. doporuceni od servisu je trosku mimo, protoze pak by jsi nikdy nic nekoupil a kazdy chvali "svou znacku"
2. vsude narazis na mejaky kousek ktery se nepoved, i kdyz je to "znacka". I "znacky" se delaji v Cine

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Nemusi :) Nezapomen ze MAKRO je velkoobchod a neprodava normalnim koncovym zakaznikum. Pokud tu Teslu koupil na firmu tak se neridi obcanskym ,ale obchodnim zakonikem. COz je velky rozdil takze:
-reklamace muze klidne trvat vic jak mesic
-zarucni doba muze byt klidne kratsi nez 2roky
-nema narok na vraceni penez po 3 stejnych zavadach
-atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Už po první reklamaci bych byl 31 den v Makru a museli by mi dát peníze. Jinak bych tam přifičel s obchodní inspekcí a myslím, že by to vyřídili k mé spokojenosti. Není třeba čekat na třetí závadu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

UPŘESNĚNÍ:
Omlouvám se trochu jsem to spletl.1měsíc a 18 dní resp.1měsíc a 20dní jsem měl tv doma než se oběvila závada znovu.Reklamaci vždy stihly vyřídit skoro na den do 30ti dní. Kdyby to nestihly tak jsem samozřejmě věděl,že mam právo odstoupit od smlouvy.Ale to nic nemění na tom,jaký měli přístup v servisech a na tom, jaký to je křáp!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Sad but True.
Vdaka za tip na kupu LCD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Bylo by zajímavé zjistit, odkud pocházejí komponenty a kde se montují NoName výrobky a jak jsou na tom ty "značkové".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Hm, to by bylo opravdu určitě zajímavé.Ale pochybuju že to někdo bude vědět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Cinani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

nechystam sa tv kupovat, ale aj tak dakujem. rada do buducnosti sa vzdy zide.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

no, to ste ma potesili, prave potrebujeme kupit tv, som z toho nanic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Je to smutný příběh.
V něčem podobném se plácámuž asi 3 měsíce. Jedná se o SHARP. Myslel jsem, je to dobrá značka a navíc mi byl doporučen. Ze začátku jsem zápasil s laděním programů. Servis dovozce: Existuje upgrade. Nainstaluje záruční servis. Servis, ano uděláme, nemáme kabel,dáme vědět. Pak jsem přišel i na to,že je tam špatný EPG. Hodiny tam skáčou jak chtějí, názvy programů taky nejsou korektní.
Při první návštěvě záručního servisu: Kabel máme, nemáme program. Dáme vědět.
Druhá návštěva servisu : chybí program pro instalaci firmware. Dáme vědět.
Tak lítám do servisu s tím, že příště už to opravdu opraví. Takže nejste sám. Asi záleží na štěstí a ne na značce! Ničemu nevěřte, vybírejte pečlivě a nechte si všechno ukázat raději třikrát. Věřte jen svým očím!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ja bych to reklamoval - maj na to 30dni ...
Vy jste tu televizi kupoval v servisu? ME by nejakej servis mohl bejt ukradenej, protoze paragon mam z obchodu a tam at si s tim delaj co chcou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

A budu čumět do zdi ! Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Tak na co si vlastne stezujes????
Na to, ze televize nefunguje jak ma, nebo ze budes cumet do zdi? Jak to tady pises, tak to vypada, ze mas dost casu na to, abys lital do servisu a tam s tebou dycky vydrbali (proc asi?). To nemas zadnyho kamosa, kerej by ti treba na chvili TV pucil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Jít zpátky na 55cm se mi nechce. Přece jenom je to jiný pokoukání. Už mi vadí, že musím odvážet TV do servisu. Nechci přivolávat starý časy, ale opraváři chodili do bytu, zejména když byl aparát v záruce, jinak na dobu opravy poskytovali náhradní přístroj!!!
A že těch šuntů všech značek je dost, je vidět v servisech, kupí je na hromady!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

MAKRO!!! To není obchod, to je velkoobchod, prodává pouze podnikatelům a živnostníkům a proto se nemusí řídit OBČANSKÝM ZÁKONÍKEM, ale OBCHODNÍM. Tam nic o 30 dnech, třech reklamacích a vrácení peněz není, záleží jen, jaké podmínky si vyjednají mezi sebou.
Jinak naprosto souhlasím, pokud nakupuji jako občan podle občanského zákoníku v normálním obchodě, nějaké servisní střediska mne nezajímají, podle zákona je pro mne jediným partnerem prodejce a ten ručí za výrobek a je povinen jej od mne převezmout a do 30 dní reklamaci vyřídit atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Zvláštní jaký neználkové píšou do debat... Samozřejmě,že Makro není VELKOOBCHOD! A samozřejmě se řídí OBCHODNÍM zákoníkem,právě proto že nakupovat zde smí jen lidi s živnostenským listem.Ale pro obchodní zákoník platí normální pravidla o 30ti dnech,třech reklamacích a vrácení peněz! Kam by chudáci živnostníci přišly,kdyby to neplatilo!!! Kdyby jsi si pořádně přečetl tuto debatu,tak bys narazil na moje "upřesnění" a tam je psáno,že vše vždy stihly do 30ti dnů vyřídit. Jinak servisní střediska tě samozřejmě zajímat nemusí,ale je známo,jestliže se jedná o banální opravu (což nebyl můj případ) tak je to v servisu rychlejší a nemusíš 30 dnů koukat do zdi. Autorizovaný servis má naprosto stejné povinnosti ze zákona jako prodejce. Hlavně mne nezkoušej o těchto věcech poučovat,protože během těchto reklamací,jsem vyzvídal různé právníky a psal do právních poraden,takže vim o čem je řeč....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

"Hodiny tam skáčou jak chtějí, názvy programů taky nejsou korektní". To "smrdí" zlým signálom z antény a nie zlým televízorom. Pozor na to. Toto asi nevyreklamuješ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ani nechci. Jen chci aby to fungovalo správně. Údajně mají nový firmware, ale neumějí ho v servisu nainstalovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Sice poučné, leč naivní na konci, kde se domníváš, že zakoupením značkové věci se vyhneš problémům. Můžu tě ubezpečit, že tomu tak rozhodněn není a že se značkovými věcmi můžeš mít naprosto stejné problémy. Prostě záleží kus od kusu a jestli máš kliku nebo smůlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Súhlas - je to vec kusu. Ale pri značkových TV budú takéto problémy menšieho rozsahu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ale kuš, dneska už se nedá řídit ani podle značky. Měli jsme dost podobné potíže s TV Thomson. Dneska se 9x% elektronických výrobků vyrábí zakázkově v Číně nebo jinde v asii. Čínská fabrika vyhraje tendr na výrobu xx tisíc kusů nějakého zařízení pro třeba Sony, tak vyrábí dva měsíce pro Sony. Pak si objedná někdo jiný něco jiného, tak vyrábí třeba pro Philips. Když si objednáš loď MP3 přehrávačů, nabouchají ti na zakázku plastikový kryt a napíšou na to cokoliv a máš vlastní značku. Jak vznikají Emgetony a podobné výrobky? Makro má taky vlastní "značku" nepamatuju si už jakou. Chodily mi nabídky od nějakého výrobce z Taiwanu, katalogy desítek výrobků od grafických karet, USB paměti, MP3 přehrávače přes LCD monitory po digitální foťáky, zkrátka cokoliv. V bílých krabicích, když chcete potisk, pošlete jej mailem, natisknem cokoliv. Ceny směšné, zlomky běžných prodejních. Podmínka - odběr se počítá na lodní kontejnery, předání na Taiwanu, bez jakékoliv záruky, platba 50% předem, zbytek při předání. Zajistit si dopředu odběr na stovky nebo tisíce kousků, sehnat peníze, nechat si 15% dodávky stranou na reklamace, tak se dá na tom solidně vydělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

To už je stará známá věc,že se dnes v číně vyrábí od ponožek po buldozery,ale souhlasim stím,že u značkové věci bude menší riziko poruchovosti.Vždy jsem kupoval značkové věci a zatím jsem nemusel nic reklamovat,ale pak jsem koupil Teslu a jak to dopadlo to už víte.......................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

A Tesla nie je znacka? Tesla je rovnako znacka ako Philips. Co je vlastne znacka? Kupil som za 40 000 samsung tv a ovp za 15 000 je daleko lepsi televizor. jednalo sa o CRT modeli. samsung puka krivi sa obraz a je o 10 rokov mladsi... rozdiel v cene 25 000 mi nestal za to kupovat znacku. uz to neurobim radsej 2 neznackove aspon nemusim nadavat ako pohan ze sa mi kazi tv za 50 000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Nevím co je na to pravda, ale slyšel jsem, že elektronika, která se prodává v různých supermarketech, je ta, která neprojde 100% výstupní kontrolou, supermarkety to nakupují jako 2 jakost, ale prodávaj jako první.Fakt nevím, zda je pravda, ale trochu tomu věřím, matce jsme v Intersparu koupili televizi, těsně po záruce odešlo nějaké trafo, jinak máme doma nějaké televize i 12 let starou bez jediné opravy, nikoliv ovšem ze supermarketu. Tak teda nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

VYjímka potvrzuje pravidlo .. proste se to obcas stane ... clovek nemuze chtit aby vyrobni linky vyrobily 100% kvalitnich a funkcnich vyrobku! Asi jste mel smulu na kus to se stava. A s reklamaci je problem vzdy protoze clovek je tvor liny a nechce se mu! Vsechno se dela dycky na poslednichvili :) jinak to proste neni .... to se proste stane takovich lidi je stoustu a vy jste vyjimka pouze v tom ze jste o tom neco seskrabal nic vic nic min ... omlouvam se ale psat neco takoveho byla naprosta zbytecnost .. vyhozeny cas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

...Myslím,že jste dealer Tesly... Vy jste přesně ten člověk o kterém jsem psal na začátku,že tento příspěvek mají přeskočit.Nevím proč by to byl vyhozený čas.Já osobně když jsem vybíral tv a pídil se po debatách,tak kdybych si tenkrát přečetl podobný článek ,tak bych si teslu nikdy nekoupil.Jenže na internetu v té době tesly všichni chválily,tak jsem do ní šel. Jsou tu plný debaty o všech možných blbostech a takové důležité věci,jako je kdo kdy co reklamoval a jak se k němu chovali v servisech je v debatách jak šafránu. Myslím si že pár lidem se tímto článkem trochu rozsvítilo. (Potvrzují to příspěvky výše a na jiných poradnách). Neříkám v žádném případě,že se značková věc nemůže rozbít,ale když se 3x rozbije a v servisech se budou chovat jako v tesle, tak napíšu článek klidně znovu! Každý když si koupí novou věc,tak chválí a chválí a když začne zlobit,tak se po něm slehne zem.Nemělo by to být obráceně? Chvály slyšíme dost od výrobců z reklam a letáků...........TO jsou podle mne zbytečný příspěvky!......................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Příběh, Tesla, Podobný příběh, Jednotlivec, Poslanec, Nadšení


Určitě si přečtěte

Jak se žije s telefonem bez Googlu: Čerstvé zkušenosti s telefony Honor a Huawei

Jak se žije s telefonem bez Googlu: Čerstvé zkušenosti s telefony Honor a Huawei

** Honor u nás přichází s prvním telefonem bez Google Mobile Services ** Současný stav je lepší než na začátku, ideální ale není ** Zkusili jsme i hack s ručním přidáním služeb Googlu

Tomáš Holčík | 157

Co přijde po Netflixu a Amazonu? Tohle jsou streamovací služby, na které v Česku čekáme

Co přijde po Netflixu a Amazonu? Tohle jsou streamovací služby, na které v Česku čekáme

** Rozhodujete se mezi Netflixem a HBO Go? Věřte, bude hůř ** Na trhu je mnohem víc ambicióznějších streamovacích služeb ** Některé by mohly do ČR zamířit ještě letos

Lukáš Václavík | 45

Z rozmazané šmouhy krásná fotka. Takhle kouzlí nová umělá inteligence MyHeritage

Z rozmazané šmouhy krásná fotka. Takhle kouzlí nová umělá inteligence MyHeritage

** MyHeritage slibuje nejlepší neuronovou síť pro vylepšování fotek ** Funguje tím líp, čím horší fotku upravuje ** Otestovali jsme desítky různých snímků

Marek Lutonský, Lukáš Václavík | 39

Na měsíc jsem opustil Google a potupně se zase vrátil zpět (komentář)

Na měsíc jsem opustil Google a potupně se zase vrátil zpět (komentář)

** Zkusil jsem se zbavit závislosti na vyhledávači od Googlu ** Jako alternativy posloužily Bing, Seznam a DuckDuckGo ** Mají své silné stránky, ale i nepřekonatelná negativa

Lukáš Václavík | 57

Windows 10 May 2020 Update je venku. Odstraňuje hesla a přináší Linux

Windows 10 May 2020 Update je venku. Odstraňuje hesla a přináší Linux

** Jarní aktualizace Desítek přináší dost novinek, jsou ale spíš menší ** Zlepšují se stabilita, rychlost i komfort ovládání ** Revoluce ve Windows 10 teprve přijde

Vladislav Kluska | 93

Nejlepší programy z roku 2000: Podívejte se, bez čeho jste tehdy vůbec nemohli fungovat!

Nejlepší programy z roku 2000: Podívejte se, bez čeho jste tehdy vůbec nemohli fungovat!

** Dnes už skoro všechno uděláte ve webovém prohlížeči a na mobilu ** Před dvaceti lety to ale bylo jiné ** Zavzpomínejte na legendy, které jste pravděpodobně také používali

Jakub Čížek | 126


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: nejlepší notebooky do 20 000 Kč

Test 8 levných IP kamer

Jak vybrat bezdrátová sluchátka

Testujeme Android 11