Pro známé jsem s nákupy přešel k Alze - je sice dražší, ale měníme si tak mezi sebou doporučující Alzáky za těch pár stovek si pak kupujeme flashky nebo paměťovky.Jinak velkoobchodně pro zákazníky kupuji ve 100Mega.V Alfě jsem začal nakupovat hned, jak se objevila v Brně - snad někdy v roce 2008. Měli vynikající přístup k zákazníkům, možnost si věci osahat. Reklamace probíhaly velmi rychle - do 14 dnů. Ze současné Alfy se stala jen výdejna zboží objednaných přes internet, přístup současných prodavačů H-Parku je ve stylu: „Přeber si zboží a neotravuj“. E-shop nemá polovičku zboží dohledatelnou přes katalog, ale jen podle položky vyhledávání (napŕíklad grafiky, paměti, desky...). To zprznění desky prodavačem probíhalo tak, že si prodavač prohlížel desku s LGA1150 pro přijetí k reklamaci (kupující si stěžoval, že se sama restartuje a vypíná), zatlačil na krytku patice (jsou tam takový výlisky) a ohnul tím snad třetinu pinů uvnitř patice. Netřeba to dále komentovat...Je možné, že co obchod a město, to jiný přístup k zákazníkům, ale tohle je opravdu něco otřesného. S Alzou, kde se slušně baví s každým zákazníkem, doporučují přikoupit to nebo ono a nabízející třeba i záruky proti náhodnému poškození se to opravdu nedá srovnávat. A to pokaždé, když jedu kolem vidím, jak vevnitř stojí fronty.