» Poradna » Hardware

KOPIRKA DO OFFICEU

 |   | 

Dobry den,

prosim Vas o pomoc pri vybere novej kopirky do stredne velkeho officeu...podmienky su aby fotil max A3...
najcastejsie vsak A4....podavac na fotenie s velkou kapacitou....ciernobiele kopie....

viete mi nieco poradit? s cim ste spokojny?...

Dakujem Vam za Vase rady a prajem pekny den!!!!

Odpovědi na otázku

avatar
 | 

Typ konkrétně neporadím ale pokud je to kopírka do úřadu(?), asi nebude od věci koupit takovou co umí tisknout oboustranně (automaticky bez toho že obsluha by musela obracet papíry ručně) a kromě kopírování na papír bude moci fungovat i jako skener.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Stredne velky office je co? Kolik tisknete kopii? Jinak ja jsem celkem spokojeny s Minoltou Bizhub C352.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | 

myslim, ze presne tuto nam idu instalovat vo stvrtok. momentalne mame 350ku. Dobra masina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ta 352 je taky dobra. Pouzivame ji pres dva roky a zatim bez sebemensiho problemu. Je to sitovka, takze umi i faxovat, odesilat e-maily, skenovat do souboru atd. Ja puvodne myslel, ze teprve vybiras a ne, ze vam ji budou uz instalovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | 

to pisal niekto iny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Huuups

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

TOSHIBA ESTUDIO160
max spokojnost zataz 10000listov mesacne a ziadny problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | 

tak nakoniec je to 420ka a tlaci to 40 listov za minutu. riadny maratonec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět