Obdivuji drzost některých lidí, kteří svému potenciálnímu zákazníkovi hned začnou familiérně tykat. Na pana tazatele apeluji, aby si skutečně ohlídal validitu výsledného kódu. Může se i podívat, jak ten kód vypadá (třeba i v tom hloupoučkém notepadu). Většinou se pozná slušná práce i podle (běžným návštěvníkem stránek neviditelné) formální úpravy kódu. Přehledný a srozumitelný kód může být snadno časem svěřen jinému nebo na něm může pracovat víc lidí.A taky si pohlídejte, jestli stránky prodávají Vaše produkty a dá se v nich dobře orientovat - špatní designéři se ponoří hluboko do serepetiček a efektů, a často je jim jedno, že kvůli telefonnímu číslu nebo e-mailu musíte desetkrát kliknout nebo že se návštevník musí hodně snažit, aby poznal, jestli prodáváte cihly nebo dámské prádlo.