Objednal jsem z Kasy.cz HDD ) WD red 4 TB ), bohužel dorazil nefunkční ( zkoušeno testy pomocí WD Lifeguard ), btw. také nebyl prakticky nijak chráněn ( jen 1 vrstva bublinkového igelitu a kurýr DPD se mě po telefonu ptal, jestli balíček může hodit přes plot, když nejsem doma, jelikož dopředu se neráčil obtěžovat zavolat ) Ale přes plot to nehodil ( snad ), ale stejně je to síla.
Každopádně disk nefunguje, známky zevního poškození ale nemá.
Mám ho na Kase vrátit v rámci 14 denní doby, nebo ho musím reklamovat ?
Resp. testují to nějak při vrácení ? Zřejmě raději osobně na Černém Mostě.
Nebo funguje výměna za jiný kus ? Protože čekat 30 dní v rámci reklamace se mi moc nechce, disk potřebuji. Máte někdo osobní zkušenost jak to probíhá na Kase ?