Malá zkušenost se společností Intercable /nyní Karneval/. Nechal jsem si zapojit na měsíc nabídku HBO + HBO2 ZDARMA, dle inzerované akce firmy Karneval.Po měsíci jsem zavolal na infolinku a potvrdil svůj zájem o užívání této služby. Paní velice ochotně vše potvrdila a popřála mě příjemné sledování. Ale ouha dnes po cca 1 měsíci HBO + HBO2 je nefunkční a na infolince mě jiná velice milá paní informuje, že jsem si přál službu zrušit .... Věc zapeklitá ... jak jí řešit .. Vše začalo 4.5.2004 ,kdy mě byla doručena složenka na SIPO s poznámkou "překročen povolený limit" a na ní kromě jiného platba Karnevalu těsně pod tisícem korun. Dle vysvětlení infolinky 499,-/nabídka kterou využívám několik let/ potom poměrná část za měsíc, než došlo k odpojení HBO a 200 korun manipulační poplatek za odpojení.Takže shrnuto podtrženo "ZDARMA" si společnost Carneval vysvětluje i zaplacení času než dojde její společností k odpojení cca 1 měsíc a manipulační poplatek 200 Kč.Pominu-li možnost, že prostě došlo k lidskému pomýlení,je tu i možnost jiná a to,že vše je věc záměrná a tudíž dle našeho právního řádu nepřípustná..... Názor nechám na každém