Jsem na tom velmi podobně, akorát nevím jak to dopadne. V září jsem si objednala robotický vysavač z EU skladu, rychlost dodání byla excelentní, přišel za dva dny PPLkou. Problém byl ten, že vysavač byl rozbitý. Domluvili jsme se, že vysavač pošlu zpět, poštu mi proplati a peníze za vysavač mi vrátí do GB peněženky nebo mi pošlou nový vysavač a já si vybrala nový. Dala jsem jim týden po tom co vysavač měli a psala co bude dál. Odepsali že teď nemají vysavač skladem a že ho budou mít tak za týden. Týden utekl a opět nic, takže zase dotaz a k tomu jsem se ještě ptala jestli to bude opět z EU skladu. Potvrdili mi to a řekli že ještě tentýž den ho pošlou a tentýž den mi pripisou peníze za poštu, pošta měla trvat 10-25 dni což mi bylo divné na EU sklad, ale může být obyc. postou... V tomto týdnu (tedy po dvou měsících) vysavač poslali, poslali ho z Číny, napsali mi že pošta bude trvat 40-45 pracovních dní. Peníze za poštu mi nevrátili a už nekomunikuji. Chtěla jsem ušetřit. Teď mám 4tis. v háji a ještě mi hrozí clo a dph až to někde chytnou.Za mě už nikdy tohleto.