2) když to servis vrátí výrobci bez nálepky, tak ten jim to nemusí vzít a škoda zůstane servisu. Vyreklamovat to může, to jo, ale proč by servis/velkosklad riskoval, finanční ztrátu. Sice výrobce povoluje nějaké množství, co se mu nemusí vracet, ale já bych to neriskoval.3) že má Kingstona, tak tam je sichr vše nutné k identifikaci SSD. Se tak dívám, bo tu nálepku z A2000 mám nalepenou na knihovně. Jsem se chtěl podívat, co ten zázrak má za čipy. Kingston...kdopak je asi ve skutečnosti vyrobil a v jaké kvalitě? Možná ta nálepka je tam skrz to, že aby sis podomácku z něho neodpájel řadič nebo čipy k opravě toho samýho po záruce, nenapájel tam zpět vadné a nový vrátil prodejci jako vadný. Jiné vysvětlení nemám.Tyto čuramenty mají vše potřebné k identifikaci ve švábovi k přečtení. Když zadám sudo smartctl -a /dev/nvme0n1 tak vidím Model, výrobní číslo, FW, SMART a kde co všechno. Jenže při přejímce k reklamaci se s tím nikdo takto mrcasit nebude. Cvičená opice naskenuje nálepku a další pán na holení.