To je právě ono. Proto je, obecně v technických oborech, dobré začít si s tím hrát od mala, třeba od základní školy, hrát si, blbnout, třeba zkusit nějaký zájmový kroužek např. při nějakém DDM, tím člověk včas zjistí jestli ho to může bavit, jestli na to nějaké vlohy má nebo ne. V technických oborech jsou pro to už docela velké náznaky už od dítěte. A pokud to dítě baví a má pro to nějaké předpoklady, tak základy získá už na začátku 2. stupně ZŠ/konci 1. stupně. To samozřejmě neznamená, že u toho konkrétního technického oboru musí zůstat, ale už mu to dá nějaký základní vhled, naznačí jak se na to dívat.
Takové dítě, si myslím, by většinou s něčím nezačínalo od základu na konci SŠ a určitě by alespoň vědělo, že HTML a CSS nemá nic společného s algoritmizací a programováním, na rozdíl od tazatele. Dá se předpokládat, že by nějaký základní náhled a základní návyky mělo.