Mám problém:
Nestihnul jsem zaplatit poplatek za pevnou linku v termínu a teď mi to na poště nechtějí vzít že je to propadlé a nepřešlo by to přes jejich počítač.
Na zákaznické lince outů to se mnou asi čtvrt hodiny mluvilo a mámilo to po mně různá čísla.
Vypátral jsem jedinou e-mailovou adresu co na svých stránkách uvádějí a zkusil jsem na ni poslat dotaz - obratem jsem dostal odpověď:
Vážená paní, vážený pane,
děkujeme Vám za zájem o pracovní uplatnění ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. a za zaslání Vašeho profesního životopisu.
Jestliže údaje uváděné v životopise budou odpovídat požadavkům na obsazovanou pracovní pozici, budeme Vás do 20 pracovních dnů kontaktovat.
V opačném případě uložíme Váš životopis do naší databáze a pokud pro Vás nalezneme odpovídající pracovní uplatnění, ozveme se Vám.
Pokud nesouhlasíte se zařazením svého životopisu do databáze, informujte nás o této skutečnosti a bude v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů z databáze odstraněn.
E-mailová adresa jobs.cz@o2.com, kterou jste použil/a je určena výhradně k zasílání materiálů souvisejících s obsazováním volných pracovních míst ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Zprávy týkající se dotazů na naše produkty a služby, popř. jejich objednání/reklamace/zrušení nejsou z této e-mailové adresy dále předávány k řešení, neboť tato adresa pro ně není určena. Pro jejich vyřízení lze použít následující odkaz:
www.cz.o2.com ...
S přátelským pozdravem
Služby lidských zdrojů
Telefónica O2 Czech republic, a.s.
Tak nevím - je tam u nich nějaký živý člověk se kterým bych se mohl domluvit jak jim ty peníze poslat nebo mám čekat až mi jejich vymahači dluhů přijdou rozbít hubu?