» Poradna » Zpět na dotaz

Jak reklamovat telefon bez faktury (záručák mám)

gdsgds  |  20. 3. 2013 17:51:51  |  Odpovědí: 21

Dobrý den, před nedávnem jsem si koupil telefon z jedné firmy. Konkrétně se jedná o iPhone4 s veškerým příslušenstvím a záručním listem. Za tu dobu jsem telefon 3x reklamoval pro 3 různé vady které byly pokaždé uznány, opraveny a se servisním listem poslány zpět. Dnes jsem šel telefon reklamovat po 4 s tím, že ho chci vyměnit za nový kus, na což právo mám. Bohužel jsem však narazil na skutečnost, že bez faktury není možné provést mnou požadovanou výměnu za nový. Skutečnost je taková, že dostat se k faktuře je pro mě nulová. Tímto bych se Vás ostatních chtěl zeptat, zda-li opravdu není možné telefon vyměnit v rámci toho, že telefon má kompletní balení (imei na krabičce souhlasí s imei telefonu), záruční list (ve kterém jsou předešlé 3 reklamace zaznamenány) a třemi výstupními zprávami? Předem děkuji za reakce!

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.