Dobrý den,
před nedávnem jsem si koupil telefon z jedné firmy. Konkrétně se jedná o iPhone4 s veškerým příslušenstvím a záručním listem. Za tu dobu jsem telefon 3x reklamoval pro 3 různé vady které byly pokaždé uznány, opraveny a se servisním listem poslány zpět. Dnes jsem šel telefon reklamovat po 4 s tím, že ho chci vyměnit za nový kus, na což právo mám. Bohužel jsem však narazil na skutečnost, že bez faktury není možné provést mnou požadovanou výměnu za nový.
Skutečnost je taková, že dostat se k faktuře je pro mě nulová.
Tímto bych se Vás ostatních chtěl zeptat, zda-li opravdu není možné telefon vyměnit v rámci toho, že telefon má kompletní balení (imei na krabičce souhlasí s imei telefonu), záruční list (ve kterém jsou předešlé 3 reklamace zaznamenány) a třemi výstupními zprávami?
Předem děkuji za reakce!