» Poradna » Ostatní

Jak postupovat kdyz nesouhlasim s vyjádřením reklamace

 |   |  Android Chrome 63.0

Dob­rý den, teď v ünoru 2019 nám konci reklamace na mikrovlnku Gorenje V ŕijnu 2018 jsme ji meli na reklamaci poprve, vyjadreni s opravy bylo vymena vadneho dilu ( oprava trvala 24 dnu)Neubehl mesic a chteli jsme ohrat jidlo a mikrovlnka udelala totez prestala fungovat a jeste nam vyhodila pojistky v celem baraku. Mikrovlnku jsme odvezla opět na reklamaci a po 21dne na oznámili, že je re­kla­ma­ce za­mít­nu­tá- Mechanické poškození / Poškozeno nevhodným zacházením.Prosím chtěla bych poradit co mám dělat, zda zboží přijmout a jak postupovat dal. Protože s tím to vyjádřením nesouhlasim, vím že jsme ji nijak nepoškodili. Předem děkuji a přeji hezký večer.Simona

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

Bohužel,pokud nelze MW vidět na vlastní oči,tak nelze posoudit objektivitu ani jedné strany. Jedině zkusit značkovou opravnu v jiném městě a požádat o vyjádření. Hrotit to přes znalce asi bude finančně náročné. Ceny běžných MW jsou kolem 2000.- ,tak asi koupit novou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

To je ale dotaz pro Obchodní inspekci a ne pro počítačovou poradnu. ČOI to sice nevyřeší, ale poradí. A poradí určitě kvalifikovaněji než tady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

Rady čojky na takové banality nejsou moc platné. Co jí můžou poradit,tak akorát si nechat vypracovat znalecký posudek v ceně několika tisíc. Tady není spor třeba o nepředložení dokladu,záručního listu,nebo jinou administrativní věc. Ono se také musí brát v potaz,že i ten servis může mít pravdu,ale to tady neposoudíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

To je tvrzení proti tvrzení. My nevíme, jaké poškození servis našel a ani netušíme, jestli jste to zavinili nebo ne. A v tomto případě nemáte jinou možnost, než se obrátit na soudního znalce a soud. Jedině ten může rozhodnout, kdo má pravdu a donutit protistranu podle toho jednat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Zbozi prijmout musis i kdyz nesouhlasis se zamitavym zaverem. Mohli by ti uctovat naklady na uskladneni.Ted mas jedinou moznost a to soudniho znalce. Ten ti vypracuje za poplatek posudek a ten bud bude a nebo nebude v tvuj prospech (je dobre to snim nejdriv probrat, jestli to ma vubec smysl). Pokud posudek bude ve tvuj prospech, tak sepises odstoupeni od kupni smlouvy a prilozis posudek (odstoupeni proto, protoze ti nepravem zamitli reklamaci a tudiz ji nevyridili radne a vcas). Posudek by se mel zamerit jednak na to udajne mechanicke poskozeni, jestli skutecne ma vliv na funkcnost (napr "pouze" poskrabana mikrovlnka nebude pravdepodobne pricina problemu, ale prodavajici to muze nepravem oznacit jak duvod zamitnuti reklamace) a pak na skutecny problem, proc mikrovlnka nefunguje.Posudek v tvuj prospech ti ale take nemusi prodejce uznat a muze se cukat. Pak uz ti zbyva pouze soud. Prodejce neni totiz povinen se posudkem, byt v tvuj prospech, ridit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

Tak si nejsem jistý,že by šlo odstoupit od kupní smlouvy po dvou letech. Ve hře akorát může být spor o to kdo reklamační opravu zaplatí. Že by servis vystavil potvrzení o neopravitelnosti MW se nebudeme domnívat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Odstoupit po dvou letech nejde. Nicmene dvouleta zaruka se prodluzuje o dobu, po kterou byla mikrovlnka na reklamaci. V tomto pripade je zaruka platna 2 roky + 45 dni. Pokud je reklamace uznana, tak je jedno kdo zaplati opravu. Kupujici to ale nebude. Pokud reklamace neni uznana, tak zaplaceni mimozarucni opravy je na domluve mezi prodejcem a kupujicim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

To víme,ale tazatel je ve sporu se servisem. Nejde mu o prodloužení záruky. Jde o to,že mu tu garanci neuznali,že si za vadu může sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

To je uplne jedno. Reklamace se uplatnuje vuci prodejci, ne vuci servisu. Servis zadnou garanci nedava. Ten pouze rekl, ze je to mechanicky poskozene. Ale za zamitnuti/uznani je zodpovedny prodejce. Takze spor se ma resit s prodejcem. Servis stejne nemuze udelat nic, co se tyce odstupovani od smlovy, vraceni penez atd. Ale v tomto pripade, se neda nic moc delat. Reklamace nebyla uzanan. Takze bud novou reklamaci, kde je vice nez 99% sance, ze vysledek bude stejny, a nebo soudni znalec. A nebo se s tim smirit a udelat mimozarucni servis. Nic mezi tim neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Vyžádej si konkrétní důvod zamítnutí reklamace což není "Mechanické poškození / Poškozeno nevhodným zacházením".Doma stále používáme mikrovlnku National, kterou jsem koupil v Německu v roce 1980. Přestože na ní byla záruka 24 měsíců funguje již 39 let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

Tak to jsi lepší. Já mám MW od Elektro Spáčil, značku Panasonic z roku 1997 a jede stále naprosto v poho. Ani žárovka nebyla měněná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

Mikrovlnky mají dneska digitální displeje, takže to je digitální technika ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

Všechny ne,hlavně ty levné nemají displeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

Sice se jednalo o oblečení, ale když mi zamítli reklamaci bundy, na které po drobném dešti zůstaly fleky v místě dopadu kapek, sepsal jsem k tomu vyjádření, kde jsem nesouhlasil s vyřízením a použil pádné argumenty ve smyslu, že je určena k nošení venku a ani nebylo varování, že nesmí zmoknout a pak už mi to uznali a vrátili peníze. Je to sice úplně jiný případ, ale použít se dá. Ale záleží, co je to za závadu, podle popisu a jejich vyjádření je to dost neurčité. Známý nedávno reklamoval nadvakrát telefon a také uspěl. Za pokus to stojí a nic to nestojí. Samozřejmě znalec je řešení, ale to už není zdarmo. Jestli končí záruka, tak je potřeba se rozmyslet, jak to řešit, aby se nestalo, že bude pozdě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

Pokud máš doklad o koupi, tak to dones/pošly rovnou na její servisní místo.Neřeš to přes servis prodejny, protože ta se se spotřebním zbožím na konci záruční lhůty určitě nebude zatěžovat a pokud by to nebyly schopni řešit nějakou levnou opravou, pak ti reklamaci zamítnou.Kdysi jsem řešil reklamaci zdroje u alzy, kde mi chtěli zamítnout výměnu z důvodu "prachu ve zdroji".Nechal jsem je to poslat na posouzení výrobci (byť to trvalo další měsíc).Výsledkem byl nový zdroj.Na druhou stranu si při tomto postupu musíš být jistá, že ona závada skutečně není způsobena nějakým tvým nevhodným počínáním, protože si jinak v případě zamítnutí ze strany výrobce zaplatíš náklady s tím spojené (a věř, že ti je nas..nej prodejce nechá zaplatit, protože to je něco, jako plivnutí do tváře).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

To je omyl, prodejci, pokud je zboží v záruce u dodavatele (oficiální dovoz), je úplně jedno, že reklamaci přijme, protože opravu stejné platí výrobce. Navíc dle zákona tobě záruku drží prodejce, ne servis. Možnost reklamovat přímo v servisu je takový bonus výrobců navíc, ale neplatí to vždy. A pokud tě vyhodí servis, tak stejně nemáš jinou možnost, než se obrátit na prodejce, ten je jediný, kdo je povinen reklamaci přijmout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

Já ti nevím, podle mého názoru dává záruku výrobce, ne prodejce.Zatím u každé spotřební elektroniky, se kterou jsem přišel do styku nebylo nutností nahlásit reklamaci u obchodníka.Stačilo mít pouze prodejní doklad a z prodejny potvrzený servisní list s datem prodeje a sériovým číslem a autorizovaný servis si reklamaci přebral bez jakýchkoliv problémů.Já tu psal o konkrétním případu z Alzy, kde původní zamítnutí řešil nikoliv servis výrobce, ale servis Alzy.Teprve až když jsem s vyjádřením nesouhlasil, tak mi nabídli možnost zaslat to přímo výrobci.Samozřejmě s tím, že když to výrobce posoudí stejně, tak si zaplatím náklady.A to je vše.Jasně jsem psal, pokud si je jistá, že ten problém není způsobený její činností, tak se nesmí nechat odbýt, protože dost často o případně reklamaci nerozhoduje autorizovaný servis, ale servis prodejce (což bývá dost časté u větších obchodníků s elektronikou).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Zaruku mas u toho, s kym mas kupni smlouvu. Vyrobce muze dat svoji dalsi "bonusovou" zaruku, ta se ale neridi podle obcanskeho zakonika, jako povinna dvouleta zaruka, ale podle jeho obchodnich podminek. Ale vzdy plati, bez ohledu na zaruku danou vyrobcem, ze u prodavajiciho muzes reklamovat zbozi v 24 mesicich od koupi. Na tom se nic nemeni, vzdy to tak bylo. Navic, pokud uplatnis zaruku u vyrobce, a ten ti vyrobek pozdrzi celych 30 dni (muze klidne i vice, protoze se to neridi OZ), tak se ti napr. neprodluzuje zarucni doba tak, jak by se ti prodlouzila, kdyby jsi uplatnil zaruku podle obcanskeho zakoniku primo u prodejce.Pokud ale rekne prodejce "zaslete to vyrobci" a zaroven ti k tomu vyda protokol, tak je to normalka reklamace podle OZ a plati 30 dni atd. s tim, ze ale stale plati ze za uznani/neuznani je zodpovedny prodejce a to i v pripade ze tvrdi "servis/vyrobce rekl, ze to zamita, tak mi stim nic nemuzeme delat". Muzou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

A kde je rozpor s tím, co jsem napsal já?Pro tebe je směrodatné, jestli ti reklamaci uzná/neuzná výrobcem autorizovaný servis, ten je směrodatný, protože ten jediný má smluvní plnění se samotným výrobcem a právo reklamaci zamítnout.To, že si nějaký obchodníček domluví s kamarádem Frantou, že mu bude dělat firemní servis a "posuzovat" oprávněnost reklamace, mi je kdesi.Pokud jsem si jistý, že příčinu nefunkčnosti daného výrobku nezpůsobilo mé počínání, tak prostě budu trvat i na vyjádření autorizovaného servisu, nebo přímo výrobce, pokud je servisní místo součástí továrny, kde se daný výrobek zhotovil, ať už se to prodejci líbí, nebo ne.Je mi jedno, že to může být mimo naši republiku, nebo že to bude trvat o měsíc déle, protože cena onoho výrobku je dost vysoká na to, abych ho jen tak hodil do koše a šel si se svěšeným ocasem koupit výrobek nový.Soudního znalce bych do toho netahal, protože pokud servis výrobce bude trvat na neoprávněnosti reklamace, pak s tím mnoho neudělá ani on."stale plati ze za uznani/neuznani je zodpovedny prodejce"Což je nesmysl, protože mi tehdy Alza reklamaci neuznala a přesto mi nakonec musela zdroj poslat nový, po vyjádření ze strany výrobce.Víc se o tom nehodlám bavit, protože mám už nějaké zkušenosti a teoretičtí vykladači českých zákonů mi jsou volní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 10 Chrome 72.0.3626.81

"Pro tebe je směrodatné, jestli ti reklamaci uzná/neuzná výrobcem autorizovaný servis, ten je směrodatný, protože ten jediný má smluvní plnění se samotným výrobcem a právo reklamaci zamítnout."Jak rozhodne servis je irelevantní, jde o to jak rozhodne prodejce. Prodejce například může uznat záruku i když ji servis zamítne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Chrome 72.0.3626.76

Není pravda, servis je úplně mimo smluvní vztah. Ty jsi nakoupil u prodejce a ten ti drží záruku. To jak má dále prodejce zajištěný servis, je jeho věc. To není žádná teorie, až dojde k nějakému sporu, tak to zjistíš :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 IE 11.0

Čtu, že máš také špatné zkušenosti u Alzy s reklamací.Chci se tě zeptat, jak si postupoval dále. Zda si zboží převzal zpátky a odeslal výrobci.Nejde mi o ty 3500,- ale jde mi sakra o princip 21.2. to budou 2 roky a mikrovlnka už je po druhé v opravě. Mám hrozny vztek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Jenže to je tvrzení proti tvrzení. Ty tady tvrdíš, že jste s tím nic neudělali a Alza tvrdí opak. Takže ti můžeme věřit, ale taky nemusíme. Co přesně napsali do vyjádření a čím to doložili? Pokud tvrdí, že je tam mechanické poškození, tak by ho měli zdokumentovat - nafotit. A mimochodem, tohle ale nejspíš nerozhodla Alza, ale servis. Alza si sama věci neopravuje, prodávají oficiální dovoz, takže to s velkou pravděpodobností bylo v autorizovaném servisu výrobce, který tam našel poškození.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 IE 11.0

Ano to máš pravdu, že je to tvrzení proti tvrzení.Ale proč mi první závadu opravili a při druhé už to je problém. Přitom to bylo úplně stejný problém. Měla sem jí měsíc doma. A stojí na stejném místě a ohřívám tam pouze talíř s jídle.Tak jestli jsem se na ní měla pouze koukat, to jsem si mohla koupit další televizi.Děkuji za tvůj názor)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Tak on většinou servis bývá při první závadě shovívavější a opraví to i v případě, že má trochu pochybnosti o tom, jestli se na tom nepodepsal uživatel. Při další závadě stejného typu už si dávají větší pozor a obzvláště v případech, kdy se blíží konec záruky, protože (aniž bych tvrdil, že to je tvůj případ), že lidi začnou před koncem záruky opakovaně reklamovat nějakou smyšlenou závadu, aby dosáhli odstoupení od kupní smlouvy a za vrácené peníze si koupit nový model. Takže proto servisy jsou před koncem záruky přísnější a případné poškození uživatelem nepřehlédnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

Tohle podle mě trochu mění situaci, já jsem původně z toho dotazu nepochopil, že jde o tu samou závadu- Pokud ji prodejce jednou uznal, tak tím vlastně potvrdil, že se jednalo o vadu. Po měsíci ta samá vada a reklamaci zamítne? To je celkem pádný argument pro jednání a nesouhlas s vyřízením. Pokud to tedy opravdu je vada. Jestli odešlo něco uvnitř, tak si nedovedu moc dobře představit, jak by to mohl uživatel poškodit. Jiný případ jsou třeba ulomené panty, ovládací kolečko, rozbité sklo ap.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

To je právě častý omyl :) To že servis jednou nadstandardně uzná něco, co uznávat nemusel, ho vůbec nijak nezavazuje k tomu, aby stejnou věc uznal i příště. Při další reklamaci se jede odznova a pokud servis je schopen doložit, že věc vznikla zaviněním uživatele, je oprávněn reklamaci zamítnout bez ohledu na to, že ji minule uznal. Ale bohužel, je to jen teoretická debata, protože tazatelka tady něco tvrdí jen ze svého pohledu, což vůbec nemusí být pravda a není ochotna problém trochu víc popsat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

tak jsem si šla výzvědnou tu mikrovlnku, a mi chtěli vrátit bylo rozbit sklo na dvirkach. Samozřejmě, že to nebylo, tak budeme za se čekat, Pan co mi to chtěl předat v krabici zabalené, jsem řekla že jtu mechanickou vadu co my napsali chci ukazat, tak rozbalil krabici a tam rozbité sklo. Tak budu opět čekat co se bude dít. a mimochodem v zápisu, když si ji prebirali k reklamaci tak si ji pan přebíral s tím že to nebylo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 64.0

Tak to je jina. Za skody po prevzeti do reklamace je zodpovedny prodejce a je jedno jak ke skode prislo. Pokud uplynulo 30 dni od podani reklamace, nic neprebirat, ani nepodavat novou reklamaci (!), ale sepsat odtoupeni od kupni smlouvy s tim, ze nevyridili reklamaci radne a vcas, protoze zamitli reklamaci na zaklade poskozeni, ktere sami zpusobili (dukazem je reklamacni protokol). Predpokladam, teda, ze se v reklamacnim protokolu nijak vecne nevyjadrili k zavade, kterou jsi skutecne reklamovala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

To není špatný nápad s tou další televizí. Víš kolik už je tam pořadů o vaření. Tam se najíš lépe než z pokažené mikrotrouby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 64.0

Ty ani nevis, jak timhle komentem ukazujes, jaky prd o tom vis :D. Tohle je typicky... Ty jsi byl v Alze (takze mas uz nejake zkusenosti, coz je prvni predpoklad stat se odbornikem :D), nekdo ti tam neco nabulikoval a ted se tady "vytahujes" jak vis, jak to ve svete chodi a jak tomu strasne rozumis :D. A tvoje povidka o tom, ze se ktomu uz nebudes vyjadrovat je jen pokus o utek, protoze argument typu "byl jsem v Alze" fakt nema zadnou cenu :D. V Alze byl kde kdo, reklamoval kde kdo ale to z nikoho znalce jeste nedela ;)Btw tobe je uplne jedno, co rika servis nebo vyrobce. Zamitnuti/uznani dela prodejce, a to vzdy, bez vyjimky. Prodejce muze uznat/zamitnout reklamaci nezavisle na tom, co rika vyrobce/servis. Kdyz pujdes do nejakeho sporu, at uz soudniho, nebo jineho, tak vzdy proti prodejci (co se tyce zaruky a reklamace) protoze ten jedinny je s tebou ve smluvnim vstahu, porad se bavime o OZ). A tvrdit ze ti Alza neuznala reklamaci a neco ti "musela" poslat noveho je nesmysl. Nic nemusela. Nerozporuju, ze to udelala ale nemusela (rozhodne ne podle OZ, a o tom se tady bavime), pokud ti neuznala reklamaci. Nebo ty jsi snad s Alzou vedl a vyhral nejaky soudni spor?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Chrome 72.0.3626.76

Podle zákona jsi ve smluvním vztahu pouze s prodejcem a s nikým jiným. Jen ten je pro tebe držitelem zákonné záruky. To že je většinou možné reklamovat přímo v servisu (jakoby u výrobce), to je takový bonus nad rámec zákona, který výrobci poskytovat nemusí. Každopádně v případě sporu rozhoduje o uznání / neuznání záruky prodejce a s ním se případně musí spotřebitel soudit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 IE 11.0

Máme to kupovaný taky přes Alzu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

To ano,ale většina prodejců ma smluvní servis a většinou,skoro vždy si prodejce nechá od toho "svého" servisu vystavit protokol a nevěřím,že na dvouročně používaný výrobek napíše,že uznává záruční závadu. Tím je prodejce krytý a zamítne tu reklamaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 10 Chrome 72.0.3626.81

já reklamoval asi 10 dní před koncem záruky SSDčko, SSD fungovalo jen SMART byl nízký a vydávalo bzučivý zvuk (asi nějaká "cívka") a zahřívalo se, za týden vrácené peníze, že jsem si za ně koupil "lepší" značku a dvojnásobnou kapacitu nemluvě :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 IE 11.0

Není problém jít a koupit si novou za 3500,- ale jde mi o princip, jak z nás dělají blbce.A ta bezmoc, protože ví, že se s nimi lidi nebudou soudit. Že raději pujdou a koupí novou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 71.0

Jseš si nějakého mechanického poškození vedom? Každopádně bych prvně skusil získat písemne nebo ústní vyjádření a pak se rozhodni.Třeba takové kontakt od dveri odejde používáním, ty máš záruku a to se jim to po.ralo je jejich problém. Pomalé uřvané kolečko zase tvůj.Celá sranda je o tom že ČOI ti vydá nezávazně stanovisko a .... Pokud to nepomůže nebo nemá výpovědní hodnotu, tak právním, znalec a případně soud.Jen si rozmyslí do čeho půjdes, prvně si to celé cvaknes a pak budes doufat že to vyhraješ a oni uhradí i naklady.Skusil bych jim na základě toho přes právníka poslat návrh na vyrovnání v ceně zboží a nákladů právníka, s tím že jim dává čas do .... Převést na jeho ucet. ....... Kde kdo dneska jen tak nedá prachy, ale pokud vedej že máš podklady a právníka, které to dokáže patřičně okecat, tak raději uhnout, než platil bůhví kolik, za mikrovlnku na, které oni vydělali pár set a to cvakli DPH, lidí, dane státu, dost drahá sranda kvůli pár stům obratu. Neboli kolik by to bylo v obratu, aby nakonec po odečtení všech nákladů(lidí, prostory,....), daní zbilo 20k, dost drahá sranda.Napsali vlastně co s tím naposled bylo, podle to co uvadis klidně to same. Každopádně bych chtěl vědět co tím bylo i na posled.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 IE 11.0

) děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Mechanické poškození, Mikrovlnka


Určitě si přečtěte



Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu