» Poradna » Zpět na dotaz

RE: Jak postupovat kdyz nesouhlasim s vyjádřením reklamace

tr  |  5. 2. 2019 12:15:35  |  Odpovědí: 0

Ty ani nevis, jak timhle komentem ukazujes, jaky prd o tom vis :D. Tohle je typicky... Ty jsi byl v Alze (takze mas uz nejake zkusenosti, coz je prvni predpoklad stat se odbornikem :D), nekdo ti tam neco nabulikoval a ted se tady "vytahujes" jak vis, jak to ve svete chodi a jak tomu strasne rozumis :D. A tvoje povidka o tom, ze se ktomu uz nebudes vyjadrovat je jen pokus o utek, protoze argument typu "byl jsem v Alze" fakt nema zadnou cenu :D. V Alze byl kde kdo, reklamoval kde kdo ale to z nikoho znalce jeste nedela ;) Btw tobe je uplne jedno, co rika servis nebo vyrobce. Zamitnuti/uznani dela prodejce, a to vzdy, bez vyjimky. Prodejce muze uznat/zamitnout reklamaci nezavisle na tom, co rika vyrobce/servis. Kdyz pujdes do nejakeho sporu, at uz soudniho, nebo jineho, tak vzdy proti prodejci (co se tyce zaruky a reklamace) protoze ten jedinny je s tebou ve smluvnim vstahu, porad se bavime o OZ). A tvrdit ze ti Alza neuznala reklamaci a neco ti "musela" poslat noveho je nesmysl. Nic nemusela. Nerozporuju, ze to udelala ale nemusela (rozhodne ne podle OZ, a o tom se tady bavime), pokud ti neuznala reklamaci. Nebo ty jsi snad s Alzou vedl a vyhral nejaky soudni spor?

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]
 

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.