Ty ani nevis, jak timhle komentem ukazujes, jaky prd o tom vis :D. Tohle je typicky... Ty jsi byl v Alze (takze mas uz nejake zkusenosti, coz je prvni predpoklad stat se odbornikem :D), nekdo ti tam neco nabulikoval a ted se tady "vytahujes" jak vis, jak to ve svete chodi a jak tomu strasne rozumis :D. A tvoje povidka o tom, ze se ktomu uz nebudes vyjadrovat je jen pokus o utek, protoze argument typu "byl jsem v Alze" fakt nema zadnou cenu :D. V Alze byl kde kdo, reklamoval kde kdo ale to z nikoho znalce jeste nedela ;)
Btw tobe je uplne jedno, co rika servis nebo vyrobce. Zamitnuti/uznani dela prodejce, a to vzdy, bez vyjimky. Prodejce muze uznat/zamitnout reklamaci nezavisle na tom, co rika vyrobce/servis. Kdyz pujdes do nejakeho sporu, at uz soudniho, nebo jineho, tak vzdy proti prodejci (co se tyce zaruky a reklamace) protoze ten jedinny je s tebou ve smluvnim vstahu, porad se bavime o OZ). A tvrdit ze ti Alza neuznala reklamaci a neco ti "musela" poslat noveho je nesmysl. Nic nemusela. Nerozporuju, ze to udelala ale nemusela (rozhodne ne podle OZ, a o tom se tady bavime), pokud ti neuznala reklamaci. Nebo ty jsi snad s Alzou vedl a vyhral nejaky soudni spor?