Pokud máš doklad o koupi, tak to dones/pošly rovnou na její servisní místo.
Neřeš to přes servis prodejny, protože ta se se spotřebním zbožím na konci záruční lhůty určitě nebude zatěžovat a pokud by to nebyly schopni řešit nějakou levnou opravou, pak ti reklamaci zamítnou.
Kdysi jsem řešil reklamaci zdroje u alzy, kde mi chtěli zamítnout výměnu z důvodu "prachu ve zdroji".
Nechal jsem je to poslat na posouzení výrobci (byť to trvalo další měsíc).
Výsledkem byl nový zdroj.
Na druhou stranu si při tomto postupu musíš být jistá, že ona závada skutečně není způsobena nějakým tvým nevhodným počínáním, protože si jinak v případě zamítnutí ze strany výrobce zaplatíš náklady s tím spojené (a věř, že ti je nas..nej prodejce nechá zaplatit, protože to je něco, jako plivnutí do tváře).