Dobrý den,
před pěti měsíci jsem koupil pevný disk Seagate 320GB SATAII Server Edition (ST3320620NS) a nyní mi ve SpeedFanu i dalších utilitách ukazuje špatné hodnoty polozek Current Pending Sector a Offline Uncorrectable Sector Count.
Můj dotaz se ale týká problému, jak se dá takový disk co nejlépe reklamovat, jaká mám práva. Vzhledem k tomu, že to je disk 320GB, je uložení současných dat při případné reklamaci problém a kupovat si další disk jen kvůli tomu mi přijde zbytečné i když bych ho třeba i upotřebil.
Nemám příliš jasno, jak je to s reklamacemi zboží, ne staršího než 6 měsíců od nákupu a zda náhodou nemám nárok na výměnu kus za kus. A pokud nárok nakus za kus nemám, tak zda nemám nárok na zaplacení nákladů vzniklých se zálohou současných dat.
Vím, že se to bude asi prodejce od prodejce lišit, ale zajímalo by mě, jaká mám v této situaci práva. Nejlepší by bylo, kdyby mi prodejce dal nový disk, na který bych si třeba přímo v prodejně překopíroval současná data a disk reklamoval, ale to si myslím, že by bylo moc ideální
Děkuji za jakýkoliv tip jak postupovat