» Poradna » Zpět na dotaz

RE: Jak mám spustit Aplikaci jako správce nebo pomocí diagnostického nástroje?

Petr  |  25. 8. 2017 21:15:48  |  Odpovědí: 2

Nejde o údržbu ale o službu HI-rez.V tom odkazu je čtvrtý odshora popis co dělat v tomhle případě. First, make sure you are running the launcher as administrator by right clicking your shortcut and selecting “Run as Administrator.” If that does not resolve your issue, check to make sure the update service is actually started. To check if the Update Service is running, do a Windows search for ‘services’ and then look for the service called “Hi-Rez Studios Authenticate and Update Service.” If the status of this service is not “Started” right click the service and select “Start.” If for any reason you are unable to start the service, reboot your PC and try again. It is also possible to simply not have the service installed. If that is the case, you will need to run InstallHirezService.exe from your redist folder of your installation directory. Nejdříve se ujistěte, že spouštíte spouštěč jako správce kliknutím pravým tlačítkem myši a výběrem možnosti Spustit jako správce. Pokud to nevyřeší váš problém, zkontrolujte, zda je služba aktualizace skutečně spuštěna. Chcete-li zjistit, zda je služba aktualizace spuštěna, vyhledejte v systému Windows služby a poté vyhledejte službu s názvem "Služba ověřování a aktualizace služby Hi-Rez Studios." Pokud stav této služby není "Spuštěna", klepněte pravým tlačítkem myši na službu a vyberte možnost "Spustit". Pokud z nějakého důvodu nemůžete službu spustit, restartujte počítač a zkuste to znovu. Je také možné že služba není nainstalovaná. Pokud tomu tak je, budete muset spustit InstallHirezService.exe z instalačky.

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Omlouváme se za zdržení, ale počítačová síť, ze které se připojujete, zatím nebyla zařazena do seznamu důvěryhodných. Vaše odpověď se proto v poradně ukáže až po schválení. Nemělo by to trvat déle než jeden pracovní den.

 

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.

Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu