» Poradna » Ostatní

Jak jsem reklamoval grafiku :'(

 |   | 

Dobrý den,

tímto threadem chci upozornit na neustále přetrvávající neserióznost některých českých eshopů. Obrázek ať si udělá každý sám, ale myslím že už jenom to, že se pan Vorberger ani v jednom emailu neobtěžoval zdžovat se nějakým oslovením, mluví samo za sebe. Ze začátku se vlastně neobtěžoval ani s diakritikou. A kdyby neměl automatický podpis, určitě by se neobtěžoval ani s ním. O arogantním přístupu ani nemluvím.

P.S.: Číst odspodu ;).





OK, posilam...

PS: na nejakou pokutu samozrejme muzete zapomenout, neni k ni zadny duvod, ale to jiste vite


Petr Vorberger - obchodní oddělení
e-mail: Petr@Vorberger.cz
tel.: 737-933195
-------------------------------------------------------------
VV brothers s.r.o.
Ječmínkova 10
796 01 Prostějov
tel.: 582-341628, fax: 582-341629
web: www.vvbrothers.cz, e-mail: box@vvbrothers.cz

----- Original Message -----
From: l.t******@email.cz
To: Obchůdeček
Sent: Tuesday, July 10, 2007 6:49 PM
Subject: Re: Odstoupení od kupní smlouvy

Dobrý den

je mi líto že se mi Vás nepodařilo svými argumenty přesvědčit, nezbývá mi tedy, než podat na Vaši společnost stížnost u České obchodní inspekce. Ačkoliv vím, že i případné pozitivní zjištění komise nebude mít na uznání reklamace žádný vliv, doufám že jen samotné řízení a případná pokuta bude pro Vás dostatečně nepříjemné, abyste od podobného postupu napřístě upustili. To, jestli věc budu řešit i soudní cestou, konzultuji nejprve s právníkem, ale je smutné, že jste i tak banální reklamaci ochoten nechat zajít tak daleko. Ještě Vás tedy poprosím o zaslání reklamované karty zpět, aby na ní mohl být vykonán případný znalecký posudek. Děkuji.

S pozdravem L**** T******

------------ Původní zpráva ------------
Od: Obchůdeček
Předmět: Re: Odstoupení od kupní smlouvy
Datum: 10.7.2007 18:18:13
---------------------------------------------
info na strankach samozrejme nema dostacujici pravni podklad pro stanoveni datumu nebo zpusobu vyrizeni reklamace... Ukázat celý příspěvek

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 | 

Nez zde, zacal bych www.spotrebitele.info ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 


Proc si nevezmes nabizenou nahradu ?

Pravne je "asi" v pravu prodejce. (Kdyz nekdo nejevi zajem a ceka az uplyne lhuta, tak to asi nebude ok)

Moralne je urcite v pravu prodejce. (Nabizi nahradni kartu)
-----------------------

Ale chapu te je lepsi mit 5516,- nez katru, ktera ma dnes cene cca 2000,- .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Právě proto, cituji z návodu pro postup při reklamaci, který je zveřejněn na stránkách firmy:

V okamžiku, kdy je zboží opraveno nebo vyměněno, je zákazník o tomto okamžitě informován (e-mailem nebo telefonicky) a má možnost si zboží vyzvednout. Je mu vystaven doklad o prodloužení záruky o dobu, která byla potřeba pro vyřízení reklamace. Pokud byla při vyplnění RMA formuláře zadána možnost "poslat poštou", je vyreklamované zboží na naše náklady posláno zpět zákazníkovi.

Navíc je průběh reklamace možné sledovat na jejich stránkách (po přihlášení), takže nevidím důvod, proč bych ohledně té reklamace měl vykazovat nějakou další činnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Prečo si robíš so života peklo...

Zober si ekvivalentnú náhradu - X800 je už dosť zastaralá karta - s najvačšou pravdepodobnosťou by si doslal "lepšie železo"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Přece jen vymáhá to, nač má zákonný nárok. Je to eshop. Zboží jim bylo zasláno poštou, jsou ho povinni po opravě v zákonné lhůtě do 30 dnů poslat zpět zákazníkovi. Pokud to nestihnou, jejich smůla. Zákazník má právo požadovat vrácení peněz, stejně jako při vadě neopravitelné, třetí stejné či čtvrté různé vadě. Uvědom si prosím, že prodejce tentokrát není v právu a nenuť nikoho ohýbat typicky česky hřbet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

SOUHLAS!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Taky souhlasim. Nejsem si zcela jist, ale domnivam se, ze pokud je reklamace do e-shopu zaslana postou, je eshop povinen ji vyridit take postou a to do 30-ti dnu (samoszrejme rozhoduje datum odeslani z eshopu zpet k zakaznikovi, nikoliv datum dodani). Myslim si sice, ze si tento clovek celkem komplikuje situaci (pristoupil bych na vymenu), ale ma pomerne realnou sanci uspet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Jen at si ji komplikuje. Kdyz si ji budou komplikovat vsichni, tak se treba konecne obchody zacnou chovat podle zakona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Reklamace, Obchodní oddělení, July, Prostějov, Původní zpráva, Oddělení, Vyřízení, Message, Předmět, Případná pokuta, Denní lhůta, Komise, Spotřebitel, Uznání, Stížnost