Dobrý den,
tímto threadem chci upozornit na neustále přetrvávající neserióznost některých českých eshopů. Obrázek ať si udělá každý sám, ale myslím že už jenom to, že se pan Vorberger ani v jednom emailu neobtěžoval zdžovat se nějakým oslovením, mluví samo za sebe. Ze začátku se vlastně neobtěžoval ani s diakritikou. A kdyby neměl automatický podpis, určitě by se neobtěžoval ani s ním. O arogantním přístupu ani nemluvím.
P.S.: Číst odspodu ;).
OK, posilam...
PS: na nejakou pokutu samozrejme muzete zapomenout, neni k ni zadny duvod, ale to jiste vite
Petr Vorberger - obchodní oddělení
e-mail: Petr@Vorberger.cz
tel.: 737-933195
-------------------------------------------------------------
VV brothers s.r.o.
Ječmínkova 10
796 01 Prostějov
tel.: 582-341628, fax: 582-341629
web: www.vvbrothers.cz, e-mail: box@vvbrothers.cz
----- Original Message -----
From: l.t******@email.cz
To: Obchůdeček
Sent: Tuesday, July 10, 2007 6:49 PM
Subject: Re: Odstoupení od kupní smlouvy
Dobrý den
je mi líto že se mi Vás nepodařilo svými argumenty přesvědčit, nezbývá mi tedy, než podat na Vaši společnost stížnost u České obchodní inspekce. Ačkoliv vím, že i případné pozitivní zjištění komise nebude mít na uznání reklamace žádný vliv, doufám že jen samotné řízení a případná pokuta bude pro Vás dostatečně nepříjemné, abyste od podobného postupu napřístě upustili. To, jestli věc budu řešit i soudní cestou, konzultuji nejprve s právníkem, ale je smutné, že jste i tak banální reklamaci ochoten nechat zajít tak daleko. Ještě Vás tedy poprosím o zaslání reklamované karty zpět, aby na ní mohl být vykonán případný znalecký posudek. Děkuji.
S pozdravem L**** T******
------------ Původní zpráva ------------
Od: Obchůdeček
Předmět: Re: Odstoupení od kupní smlouvy
Datum: 10.7.2007 18:18:13
---------------------------------------------
info na strankach samozrejme nema dostacujici pravni podklad pro stanoveni datumu nebo zpusobu vyrizeni reklamace...… rozumim tomu, ze chcete tedy reklamaci vyridit standardnim zpusobem bez nahrady, s tim, ze dale k tomu nejspis zaujmete nejake stanovisko a kroky ???
Petr Vorberger - obchodní oddělení
e-mail: Petr@Vorberger.cz
tel.: 737-933195
-------------------------------------------------------------
VV brothers s.r.o.
Ječmínkova 10
796 01 Prostějov
tel.: 582-341628, fax: 582-341629
web: www.vvbrothers.cz, e-mail: box@vvbrothers.cz
----- Original Message -----
From: l.t******@email.cz
To: Obchůdeček
Sent: Tuesday, July 10, 2007 5:48 PM
Subject: Re: Odstoupení od kupní smlouvy
Dobrý den,
v tom máte pravdu, nicméně vzhledem k tomu, že podle Vašeho systému je ta reklamace stále ve statusu "řešena" , je jedno jestli reklamace poštou zákon řeší nebo ne. Datum přijetí je jasné a lhůta běží od tohoto data, reklamace v zákonné lhůtě tedy vyřešena nebyla.
S pozdravem L**** T******
------------ Původní zpráva ------------
Od: Obchůdeček
Předmět: Re: Odstoupení od kupní smlouvy
Datum: 10.7.2007 17:16:42
---------------------------------------------
to ano, ale dle vykladu zakona neni stanovena povinost vyrizovat reklamace postou... snazim se Vam vyjit vstric, napiste jestli s timto souhlasite, v opacnem pripade bych pro jistotu musel mit Vami reklamovanou kartu na zitrek nachystanou...
Petr Vorberger - obchodní oddělení
e-mail: Petr@Vorberger.cz
tel.: 737-933195
-------------------------------------------------------------
VV brothers s.r.o.
Ječmínkova 10
796 01 Prostějov
tel.: 582-341628, fax: 582-341629
web: www.vvbrothers.cz, e-mail: box@vvbrothers.cz
----- Original Message -----
From: l.t******@email.cz
To: Obchůdeček
Sent: Tuesday, July 10, 2007 5:05 PM
Subject: Re: Odstoupení od kupní smlouvy
Dobrý den,
karta byla Vámi přijata 7. 6. 2007, 30 denní lhůta začíná bežet od následujícího dne od přijetí, tj. od 8. 6. 2007, tzn. že reklamace by musela být vyřízena nejpozději do 8. 7. 2007. Dnes je 10. 7. 2007, tudíž je již dva dny po této lhůtě.
S ozdravem L**** T******.
------------ Původní zpráva ------------
Od: Obchůdeček
Předmět: Re: Odstoupení od kupní smlouvy
Datum: 10.7.2007 16:47:12
---------------------------------------------
bohuzel nelze takto resit, pokud byste chtel na zakon vyzrat, musel byste se pro kartu stavit dnes osobne (pokud bych ji nemohl vydat, muselo by se to resit dle Vami popsaneho zpusobu), zitra bych ji ale uz mel zpet vyzadanou od distributora a uz by neslo delat nic, jedine soudni cestou... muzu Vam zkusit navrhnou ekvivalentni vymenu za kartu v podobnem vykou z naseho RMA skladu (nove zbozi urcene pro tyto ucely), jakozto ze tento naklad je pro nas akceptovatelny, a to predevsim z duvodu zakaznikovy spokojenosti...
Petr Vorberger - obchodní oddělení
e-mail: Petr@Vorberger.cz
tel.: 737-933195
-------------------------------------------------------------
VV brothers s.r.o.
Ječmínkova 10
796 01 Prostějov
tel.: 582-341628, fax: 582-341629
web: www.vvbrothers.cz, e-mail: box@vvbrothers.cz
----- Original Message -----
From: l.t******@email.cz
To: Obchůdeček
Sent: Tuesday, July 10, 2007 4:02 PM
Subject: Re: Odstoupení od kupní smlouvy
Dobrý den,
cituji §19 odst. 3 Zákona o ochraně spotřebitele:
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Vzhledem k tomu, že k dohodě o delší lhůtě nedošlo a reklamace nebyla stále vyřízena (po přihlášení na Vašem eshopu v sekci Admin / Reklamace je Status reklamace stále uveden jako "řešena", chybí datum vyřízení a způsob vyřízení, navíc jsem podle Vašeho reklamačního řádu měl být o vyřízení reklamace vyrozuměn emailem nebo telefonicky, což se také nestalo), musí být na reklamaci pohlíženo jako na přijatou a jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Na vrácení peněz tedy dále trvám.
S pozdravem L**** T******
------------ Původní zpráva ------------
Od: Obchůdeček
Předmět: Re: Odstoupení od kupní smlouvy
Datum: 10.7.2007 15:01:29
---------------------------------------------
bohuzel mam distributorem reseno jako neopravnenou reklamaci (poskozeni pametovych chipu), poslat zpet postou ???
Petr Vorberger - obchodní oddělení
e-mail: Petr@Vorberger.cz
tel.: 737-933195
-------------------------------------------------------------
VV brothers s.r.o.
Ječmínkova 10
796 01 Prostějov
tel.: 582-341628, fax: 582-341629
web: www.vvbrothers.cz, e-mail: box@vvbrothers.cz
----- Original Message -----
From: l.t******@email.cz
To: obchod@obchudecek.cz
Sent: Monday, July 09, 2007 2:49 PM
Subject: Odstoupení od kupní smlouvy
Dobrý den,
vzhledem k překročení zákonné lhůty 30 dní pro vyřízení u reklamace grafické karty 'Sapphire X800 GTO 256 MB', sériové číslo A054000079507, RMA číslo reklamace 072414, tímto využívám svého práva odstoupení od kupní smlouvy a požaduji vrácení peněz v plné výši (tj. 5516 Kč), a to nejlépe poštovní složenkou na níže uvedenou adresu. Děkuji.
S pozdravem L**** T******
Ukázat celý příspěvek