» Poradna » Ostatní

Jak jsem reklamoval grafiku :'(

 |   | 

Dobrý den,

tímto threadem chci upozornit na neustále přetrvávající neserióznost některých českých eshopů. Obrázek ať si udělá každý sám, ale myslím že už jenom to, že se pan Vorberger ani v jednom emailu neobtěžoval zdžovat se nějakým oslovením, mluví samo za sebe. Ze začátku se vlastně neobtěžoval ani s diakritikou. A kdyby neměl automatický podpis, určitě by se neobtěžoval ani s ním. O arogantním přístupu ani nemluvím.

P.S.: Číst odspodu ;).





OK, posilam...

PS: na nejakou pokutu samozrejme muzete zapomenout, neni k ni zadny duvod, ale to jiste vite


Petr Vorberger - obchodní oddělení
e-mail: Petr@Vorberger.cz
tel.: 737-933195
-------------------------------------------------------------
VV brothers s.r.o.
Ječmínkova 10
796 01 Prostějov
tel.: 582-341628, fax: 582-341629
web: www.vvbrothers.cz, e-mail: box@vvbrothers.cz

----- Original Message -----
From: l.t******@email.cz
To: Obchůdeček
Sent: Tuesday, July 10, 2007 6:49 PM
Subject: Re: Odstoupení od kupní smlouvy

Dobrý den

je mi líto že se mi Vás nepodařilo svými argumenty přesvědčit, nezbývá mi tedy, než podat na Vaši společnost stížnost u České obchodní inspekce. Ačkoliv vím, že i případné pozitivní zjištění komise nebude mít na uznání reklamace žádný vliv, doufám že jen samotné řízení a případná pokuta bude pro Vás dostatečně nepříjemné, abyste od podobného postupu napřístě upustili. To, jestli věc budu řešit i soudní cestou, konzultuji nejprve s právníkem, ale je smutné, že jste i tak banální reklamaci ochoten nechat zajít tak daleko. Ještě Vás tedy poprosím o zaslání reklamované karty zpět, aby na ní mohl být vykonán případný znalecký posudek. Děkuji.

S pozdravem L**** T******

------------ Původní zpráva ------------
Od: Obchůdeček
Předmět: Re: Odstoupení od kupní smlouvy
Datum: 10.7.2007 18:18:13
---------------------------------------------
info na strankach samozrejme nema dostacujici pravni podklad pro stanoveni datumu nebo zpusobu vyrizeni reklamace... rozumim tomu, ze chcete tedy reklamaci vyridit standardnim zpusobem bez nahrady, s tim, ze dale k tomu nejspis zaujmete nejake stanovisko a kroky ???


Petr Vorberger - obchodní oddělení
e-mail: Petr@Vorberger.cz
tel.: 737-933195
-------------------------------------------------------------
VV brothers s.r.o.
Ječmínkova 10
796 01 Prostějov
tel.: 582-341628, fax: 582-341629
web: www.vvbrothers.cz, e-mail: box@vvbrothers.cz

----- Original Message -----
From: l.t******@email.cz
To: Obchůdeček
Sent: Tuesday, July 10, 2007 5:48 PM
Subject: Re: Odstoupení od kupní smlouvy

Dobrý den,

v tom máte pravdu, nicméně vzhledem k tomu, že podle Vašeho systému je ta reklamace stále ve statusu "řešena" , je jedno jestli reklamace poštou zákon řeší nebo ne. Datum přijetí je jasné a lhůta běží od tohoto data, reklamace v zákonné lhůtě tedy vyřešena nebyla.

S pozdravem L**** T******

------------ Původní zpráva ------------
Od: Obchůdeček
Předmět: Re: Odstoupení od kupní smlouvy
Datum: 10.7.2007 17:16:42
---------------------------------------------
to ano, ale dle vykladu zakona neni stanovena povinost vyrizovat reklamace postou... snazim se Vam vyjit vstric, napiste jestli s timto souhlasite, v opacnem pripade bych pro jistotu musel mit Vami reklamovanou kartu na zitrek nachystanou...


Petr Vorberger - obchodní oddělení
e-mail: Petr@Vorberger.cz
tel.: 737-933195
-------------------------------------------------------------
VV brothers s.r.o.
Ječmínkova 10
796 01 Prostějov
tel.: 582-341628, fax: 582-341629
web: www.vvbrothers.cz, e-mail: box@vvbrothers.cz

----- Original Message -----
From: l.t******@email.cz
To: Obchůdeček
Sent: Tuesday, July 10, 2007 5:05 PM
Subject: Re: Odstoupení od kupní smlouvy

Dobrý den,

karta byla Vámi přijata 7. 6. 2007, 30 denní lhůta začíná bežet od následujícího dne od přijetí, tj. od 8. 6. 2007, tzn. že reklamace by musela být vyřízena nejpozději do 8. 7. 2007. Dnes je 10. 7. 2007, tudíž je již dva dny po této lhůtě.

S ozdravem L**** T******.

------------ Původní zpráva ------------
Od: Obchůdeček
Předmět: Re: Odstoupení od kupní smlouvy
Datum: 10.7.2007 16:47:12
---------------------------------------------
bohuzel nelze takto resit, pokud byste chtel na zakon vyzrat, musel byste se pro kartu stavit dnes osobne (pokud bych ji nemohl vydat, muselo by se to resit dle Vami popsaneho zpusobu), zitra bych ji ale uz mel zpet vyzadanou od distributora a uz by neslo delat nic, jedine soudni cestou... muzu Vam zkusit navrhnou ekvivalentni vymenu za kartu v podobnem vykou z naseho RMA skladu (nove zbozi urcene pro tyto ucely), jakozto ze tento naklad je pro nas akceptovatelny, a to predevsim z duvodu zakaznikovy spokojenosti...


Petr Vorberger - obchodní oddělení
e-mail: Petr@Vorberger.cz
tel.: 737-933195
-------------------------------------------------------------
VV brothers s.r.o.
Ječmínkova 10
796 01 Prostějov
tel.: 582-341628, fax: 582-341629
web: www.vvbrothers.cz, e-mail: box@vvbrothers.cz

----- Original Message -----
From: l.t******@email.cz
To: Obchůdeček
Sent: Tuesday, July 10, 2007 4:02 PM
Subject: Re: Odstoupení od kupní smlouvy

Dobrý den,

cituji §19 odst. 3 Zákona o ochraně spotřebitele:

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Vzhledem k tomu, že k dohodě o delší lhůtě nedošlo a reklamace nebyla stále vyřízena (po přihlášení na Vašem eshopu v sekci Admin / Reklamace je Status reklamace stále uveden jako "řešena", chybí datum vyřízení a způsob vyřízení, navíc jsem podle Vašeho reklamačního řádu měl být o vyřízení reklamace vyrozuměn emailem nebo telefonicky, což se také nestalo), musí být na reklamaci pohlíženo jako na přijatou a jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Na vrácení peněz tedy dále trvám.

S pozdravem L**** T******

------------ Původní zpráva ------------
Od: Obchůdeček
Předmět: Re: Odstoupení od kupní smlouvy
Datum: 10.7.2007 15:01:29
---------------------------------------------
bohuzel mam distributorem reseno jako neopravnenou reklamaci (poskozeni pametovych chipu), poslat zpet postou ???


Petr Vorberger - obchodní oddělení
e-mail: Petr@Vorberger.cz
tel.: 737-933195
-------------------------------------------------------------
VV brothers s.r.o.
Ječmínkova 10
796 01 Prostějov
tel.: 582-341628, fax: 582-341629
web: www.vvbrothers.cz, e-mail: box@vvbrothers.cz

----- Original Message -----
From: l.t******@email.cz
To: obchod@obchudecek.cz
Sent: Monday, July 09, 2007 2:49 PM
Subject: Odstoupení od kupní smlouvy

Dobrý den,

vzhledem k překročení zákonné lhůty 30 dní pro vyřízení u reklamace grafické karty 'Sapphire X800 GTO 256 MB', sériové číslo A054000079507, RMA číslo reklamace 072414, tímto využívám svého práva odstoupení od kupní smlouvy a požaduji vrácení peněz v plné výši (tj. 5516 Kč), a to nejlépe poštovní složenkou na níže uvedenou adresu. Děkuji.

S pozdravem L**** T******

Odpovědi na otázku

 |   | 

Nez zde, zacal bych www.spotrebitele.info ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 


Proc si nevezmes nabizenou nahradu ?

Pravne je "asi" v pravu prodejce. (Kdyz nekdo nejevi zajem a ceka az uplyne lhuta, tak to asi nebude ok)

Moralne je urcite v pravu prodejce. (Nabizi nahradni kartu)
-----------------------

Ale chapu te je lepsi mit 5516,- nez katru, ktera ma dnes cene cca 2000,- .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Právě proto, cituji z návodu pro postup při reklamaci, který je zveřejněn na stránkách firmy:

V okamžiku, kdy je zboží opraveno nebo vyměněno, je zákazník o tomto okamžitě informován (e-mailem nebo telefonicky) a má možnost si zboží vyzvednout. Je mu vystaven doklad o prodloužení záruky o dobu, která byla potřeba pro vyřízení reklamace. Pokud byla při vyplnění RMA formuláře zadána možnost "poslat poštou", je vyreklamované zboží na naše náklady posláno zpět zákazníkovi.

Navíc je průběh reklamace možné sledovat na jejich stránkách (po přihlášení), takže nevidím důvod, proč bych ohledně té reklamace měl vykazovat nějakou další činnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Prečo si robíš so života peklo...

Zober si ekvivalentnú náhradu - X800 je už dosť zastaralá karta - s najvačšou pravdepodobnosťou by si doslal "lepšie železo"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Přece jen vymáhá to, nač má zákonný nárok. Je to eshop. Zboží jim bylo zasláno poštou, jsou ho povinni po opravě v zákonné lhůtě do 30 dnů poslat zpět zákazníkovi. Pokud to nestihnou, jejich smůla. Zákazník má právo požadovat vrácení peněz, stejně jako při vadě neopravitelné, třetí stejné či čtvrté různé vadě. Uvědom si prosím, že prodejce tentokrát není v právu a nenuť nikoho ohýbat typicky česky hřbet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

SOUHLAS!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Taky souhlasim. Nejsem si zcela jist, ale domnivam se, ze pokud je reklamace do e-shopu zaslana postou, je eshop povinen ji vyridit take postou a to do 30-ti dnu (samoszrejme rozhoduje datum odeslani z eshopu zpet k zakaznikovi, nikoliv datum dodani). Myslim si sice, ze si tento clovek celkem komplikuje situaci (pristoupil bych na vymenu), ale ma pomerne realnou sanci uspet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Jen at si ji komplikuje. Kdyz si ji budou komplikovat vsichni, tak se treba konecne obchody zacnou chovat podle zakona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Reklamace, Obchodní oddělení, July, Původní zpráva, Oddělení, Message, Předmět, Lhůta, Přijetí, Případná pokuta, Denní lhůta, Spotřebitel, Stížnost, Komise, Stanovisko


Určitě si přečtěte

Windows 10 po čtyřech letech: Jsou populární, ale stále je to šílený kočkopes

Windows 10 po čtyřech letech: Jsou populární, ale stále je to šílený kočkopes

** Windows 10 tu jsou už čtyři roky, první verze dorazila 29. 7. 2015 ** Desítky měly nahradit neúspěšnou řadu Windows 8.x ** I po letech však systém budí emoce a zůstává kočkopsem

Jakub Čížek | 111

Že by konečně revoluce? Nové chytré hodinky od Garminu mají průhledný solární panel

Že by konečně revoluce? Nové chytré hodinky od Garminu mají průhledný solární panel

** Chytré hodinky mají relativně malou výdrž ** Sportovní fénixy od Garminu jsou na tom ale lépe ** Poslední verze nabízí dokonce transparentní solární panel

Jakub Čížek | 54

20 tipů a triků pro Gmail: Užitečné maličkosti, které zefektivní práci s e-maily

20 tipů a triků pro Gmail: Užitečné maličkosti, které zefektivní práci s e-maily

** V Gmailu je řada užitečných funkcí, které možná všechny neznáte ** Odeslání mailu můžete například pozdržet či naplánovat na později ** Nad Gmailem můžete mít s několika triky daleko lepší kontrolu

Karel Kilián | 25

Kdyby měli železničáři tento superpočítač za 99 dolarů, nepotřebovali by lasery

Kdyby měli železničáři tento superpočítač za 99 dolarů, nepotřebovali by lasery

** Nejmodernější český železniční tunel je prošpikovaný technologiemi ** Za tři tisíce koupíte počítač, který je překoná ** Seznamte se s Nvidia Jetson Nano

Jakub Čížek | 50



Aktuální číslo časopisu Computer

Speciál o přechodu na DVB-T2

Velký test herních myší

Super fotky i z levného mobilu

Jak snadno upravit PDF