Osobně používám TV (placenou verzi) pro správu domácích zákazníků, ale vždy QuickSupport na vyžádání, spuštění autonomní verze se spuštěním systému bych se děsil děravosti nebo odcizení údajů. Před x lety mi pár zákazníků volalo, že se jim hejbe sama myš a snaží se něco otevírat... nic příjemného.Ve firemním prostředí bych asi zůstal u RDS a všude mám na firewallu (centrálním) vyjmenovaná příchozí povolené adresy, chodí mi logy při pokusu z cizích IP o otevření RDS portu, kde mám i 500x pokusů denně a to je hrozivé číslo. A uhlídat jména a hesla typu "sklad/sklad" nebo "prodej/prodej" není jednoduché.Když potřebuji z jiné IP výjimečně, mám na firewallu HTTPS login stránku, kde se přihlásím (umí to napojení na ActiveDirectory) a následně mi to aktuální IP po dobu přihlášení pustí. Sice by tam v tom případě fungovalo ověření "sklad/sklad" ale těžím s toho, že oni skenujou nejprve IP s otevřeným portem 3389 a pokud je otevřený, následně zkouší údaje. Nikdo asi neotevře HTTPS a nezkouší zadat údaje s tím že se mu pak otevře port 3389.... Když potřebuji vidět obrazovku uživatele, používám ultraVNC, které umí ověření pro připojení napojit na ActiveDirectory a tedy lze definovat uživatele/skupiny a nemusí se pro připojení (nebo instalaci) pamatovat heslo extra pro každý PC. Umí i GPO instalaci. Ale ten využívám jen lokálně, tedy RDS na server a z něj teprve ultraVNC klientovi.