To je hrubý, chtít záruční lhůtu na Windows IMHO je ten klient buď totální lama, nebo pěkně hnusnej parchant. Ale zaplatil za PROVEDENÍ instalace, ne za provoz. To je jako by Tě ostříhal holič a ty jsi za dva měsíce přišel, že Ti mezitím narostly vlasy a máš je zničený, ale že sis je barvil a dělal doma trvalou, jsi mu zatajil. Nezaplatil za ÚDRŽBU. Aby W2k spadly, tak to muselo být něco ooopravdu drsnýho, co s tím dělal. Protože pokud spadly až po DVOU měsících, tak není chyba v instalaci, ale v provozu. Tohle potvrdí každý počítačů znalý člověk. V reklamačních řádech je přece taky obvykle uvedeno, že reklamace se nevztahuje na vydy způsobené uživatelem.Takže ho pošli do kopru a pokud bude trvat na svým, pošli ho k jinému odborníkovi (raději běž s ním, aby mu nenakecal něco, co není pravda).A jen tak na okraj: Má od Tebe účtenku? Chtěl ji? Bylo to jen tak načerno? Tak v tom případě na Tebe opravdu nijak nemůže.