Dobrý den,nezlobte se, ale zdá se mi to tu trochu jako syndrom stáda ovcí, kdy jeden nespokojený zákazník produkuje lavinu útoků a ani neví, proti čemu vlastně. Ať už se budeme bavit o idatabázi nebo jiných podobných společnostech, které nabízejí placené zpětné odkazy k webovým stránkám, tak si nejprve zjistěme, jakou službu nabízejí. Budování zpětných odkazů, nebo-li linkbuilding, je nedílnou součástí každé komplexní optimalizace. Kvalitní zpětné odkazy svázané přes obory zlepšují pozice stránek ve vyhledávačích a tak zvýší jejich návštěvnost. Samotné upravení webových stránek pro lepší umístění v internetových vyhledávačích bohužel nestačí. Vybudováním zpětných odkazů se zviditelníte u internetových vyhledávačů a přes samotné zpětné odkazy se k Vám dostanou noví návštěvníci. Konkrétně idatabáze.cz narozdíl od jiných příživníků pro zápisy v katalozích poskytuje placené firmě bodovou hodnotu zpětného oborového odkazu a tudíž tak zvyšuje hodnotu webu pro vyhledavače. Nejen zápis v katalogu, kde je na klíčové slovo dalších 10 firem pro uživatele. Nevím, jestli jste si někdy všimli, jaký je poměr konkrétních webových stránek a katalogů ve výsledcích vyhledávačů pro různé výrazy. Takže množství a kvalita odkazů mají dnes zásadní vliv na pozici stránek ve výsledcích fulltextových vyhledávačů. A to by mělo být cílem každé firmy zakládající si na viditelnosti svého webu. Správné umístění, duplicitnost a délka klíčových slov, bohužel ani bezchybnost zdrojového kódu nebo stáří domény Vám nezajistí vždy pozice pro potřebná klíčová slova. Pak se ale nedivím, že se tu rozčílí lidé v pozicích IT zaměstnaní ve firmách, co dostávají každý měsíc výplatu a přijdou tak firmu na velké peníze pro služby, kdy by si mohli jejich nadřízení najmout firmu externí, kde je každoroční úprava webu a nastavení zpětných odkazů nevyjde zdaleka ani na polovinu toho, co je stojí jeden člověk, který ani není schopný být v tomhle směru tak efektivní. Ten… může ovlivnit tak kvalitu webu, což jsou jen vnitřní faktory. Pardon, ještě by mohl psát denodenně blog o dané webové stránce nebo vydávat tiskové zprávy s uvedením odkazu na jejich web, což je stejně dost drahá sranda :). A co se ještě týká idatabáze, tak díval jste se někdo na jejich PageRank a SRank? Myslím, že tyto hodnoty mluví za vše.Samozřejmě ale chápu, že při spokojenosti se recenze píší málokdy. Jakmile půjde o stížnost, čas si najdu vždycky.Já mám s nimi konkrétně zkušenost moc dobrou. Web mi dali do pořádku, jelikož zpětné odkazy nejsou jejich jediná služba. Stejně jako třeba firmě Atmos. Jistě i dalším, ale tohle jsou osobní zkušenosti. Věřím, že spoustě webům se pomoci nedá, takže bych to nesváděla na službu zpětných odkazů a už vubec ne na konkrétní společnost.Hezký den všem dávno zúčastněným ;) Ukázat celý příspěvek